۱۳۱۲۵۳۸
۲۸۷۱
۲۸۷۱
پ

شوخی با خبر «خوب» رئیسی برای ناشران

روزنامه هم میهن به اظهارات رییس دولت مبنی بر اخبار خوش در زمینه تامین کاغذ کنایه زده و توصیه کرده تا کتاب گران‌ نشده همین حالا خرید کنند.

روزنامه هم میهن به اظهارات رییس دولت مبنی بر اخبار خوش در زمینه تامین کاغذ کنایه زده و توصیه کرده تا کتاب گران‌ نشده همین حالا خرید کنند.

 اول که متن خبر را خواندم، لبخندی گوشه لبم نشست و زیر لب گفتم خوب شد صبر کردم و «تذکره‌اولیا»ی شفیعی را نخریدم. چه بهتر که فرهنگ معاصر «کلیدر» را تمام کرده بود که اگر تمام نمی‌کرد هم نداشتم که یک‌ماه حقوقم را بابتش بدهم. کمی گذشت و به خودم نهیب زدم که خجالت بکش مرد، مگر بچه‌ای که به این وعده‌ووعید‌ها دل خوش می‌کنی و رؤیاپردازی می‌کنی.

شوخی با خبر «خوب» رئیسی برای ناشران

از آخرین باری که به توصیه‌ رئیس دولت و وزیر و وکیل و نماینده مجلس گوش کردی چه اتفاقی افتاد؟ مگر نه آنکه قرار بود ماشین ارزان شود؟ مگر نه آنکه قرار بود حباب سکه بترکد؟ مگر قرار نبود بورس یک هفته‌ای سروسامان پیدا کند؟ مگر قرار نبود حقوق کارگر براساس تورم افزایش پیدا کند؟

مگر قرار نبود لوازم خانگی ایرانی افزایش قیمت پیدا نکند؟ مگر قرار نبود خانه و اجاره‌اش ارزان شود؟ مگر قرار نبود طی یک دوره، چهار میلیون مسکن ساخته شود؟ مگر قرار نبود از داراها مالیات بگیرند و زندگی‌ ندارها را سامان دهند؟ مگر قرار نبود هر سال یک میلیون شغل ایجاد شود؟

این روزنامه در ادامه نوشته است: واقعیت این است که خوش‌بینی و ساده‌دلی صفات ممدوحی است، اما حالا که به عقب نگاه می‌کنم از این خوش‌بینی و اعتماد به حرف سیاسیون، از این ساده‌دلی و سلیم نفسی خیری به ما نرسید، لذا لازم می‌دانم به رفقای کتاب‌خوانم توصیه کنم هر کتابی که می‌خواهید بخرید، اگر پولش را دارید، همین الان بخرید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج