جاباما
۱۳۱۹۷۹۷
۵۷۶۵
۵۷۶۵
پ

این مرد، حرف دل میلیون‌ها ایرانی را زد

این چه وضعیه که برای ما مردم درست کردید؟ تا کی می خواین این وضع اقتصادی رو ادامه بدین. باباجان! مردم زیر فشار له شدن. خودتون هرماه حقوق های آن چنانی می گیرین درد مردم رو نمی فهمید.

خراسان: این چه وضعیه که برای ما مردم درست کردید؟ تا کی می خواین این وضع اقتصادی رو ادامه بدین. باباجان! مردم زیر فشار له شدن. خودتون هرماه حقوق های آن چنانی می گیرین درد مردم رو نمی فهمید.

بنده زائری هستم که در روز ۱۲ خرداد در قدمگاه شهر نیشابور برای ناهار و زیارت توقف داشتیم و بعد از حرکت پیامک جریمه توقف ۲۰۰ هزار تومانی برایمان ارسال شد. خواستم به پلیس راهور نیشابور بگویید این رسم مهمان نوازی با زائر امام رضا نیست که بدون هیچ علامت و اطلاعیه خودروها را جریمه کنید . 

این مرد، حرف دل میلیون‌ها ایرانی را زد

دولت عدالت خواه خوب است یارانه زندانیان یک سال به بالا را به حساب خودشان واریز کند. 

شرکت برق بعد که میاد برق رو وصل می کنه همون قدر که برق مصرف کردی ضرب در دو می کنن هزینش رو از مصرف کننده می گیرن این یعنی چی؟ خوب بلدن مردم رو دور بزنن .

واقعا حرف جناب آقای مطهری درباره تعطیلی 14و15خرداد بسیار منطقی است. 

چرابزرگان مملکت درباره کم کردن این همه تعطیلی چاره ای نمی اندیشند! اگرکشوری پیشرفت می کند به دلیل تلاش وزحمت مردم ومسئولانش است نه به دلیل تعطیلات زیادش!  

کوتاهی و غفلت در بحث عفاف و حجاب چه از جنبه فرهنگی و چه از جنبه کیفری کاملا مشهود است؛فردای قیامت همه باید پاسخگو باشیم .

آن هایی که تنها دغدغه شان حجاب است،اگه به همین اندازه در مسائل دیگری مثل: اقتصاد، مهاجرت نخبگان،اختلاس، مفت‌خوری برخی مدیران و بی کفایتی برخی دیگر دخالت می کردند، اوضاع این نبود. 

دریاچه ها و تالاب های خشک شده در مرکز ایران مثل تالاب گاو خونی اصفهان را با انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس احیا کنید. 

حتماً نباید فقرا معترض به وضع معیشتی باشند،ثروتمندان هم وقتی شاهد تکدی‌گری سرقت به عنف و سایر ناهنجاری ها هستند اعتراض را حق طبیعی خود می دانند.بدحجابی پولداران می تواند نوعی اعتراض به فقر در جامعه باشد.ثروتمندی که از راه مشروع پولدار شده حق زندگی آرام و بدون استرس دارد. 

یک کمیسیونی در مجلس شورای اسلامی به نام کمیسیون معیشت زندگی ومبارزه بافقر ایجاد کنید .

ما سه ماه قبل در سامانه یکپارچه برای ثبت نام ۲۰۷ با موتور tu3 اقدام کردیم،اما متاسفانه تا این لحظه هیچ خبری از تولید، قیمت گذاری و...نیست.لطفا از طریق شورای رقابت و ایران خودرو پیگیری بفرمایید. 

وزارت امور خارجه و استانداری خراسان رضوی چاره ای برای مهار کانون عظیم ریزگرد های اطراف مشهد در صحرای قره قوم کشور همسایه ترکمنستان بیندیشند. 

مشکل اقتصادی کشور ما به مشکلات ارتباطات با کشورهای دیگر برمی گردد برای رفع مشکلات اقتصادی باید با تمام دنیاارتباط برقرار کنیم تا هر هفته ده ها میلیون گردشگر و بازرگان از سراسر دنیا و از تمام کشورهای جهان وارد ایران شوند و ارزآوری برای ایران داشته باشند .

مهم ترین ایراد وارد به لایحه عفاف و حجاب را می توان جایگزین شدن برخورد هوشمند به جای برخورد میدانی بیان کرد؛برخورد در خفا با جرم مشهود از نظر فقهی اشکال دارد.

داوران به چه دلیل این قدر از پرسپولیس حمایت کردند مگر تیم ها باهم تفاوت دارند که داور دربی سرمربی استقلال را مورد حمله قرار داد .

درختان جنگلی منطقه ویرانی در حال خشک شدن است. اداره محیط زیست شاندیز مشغول چه کاری است ؟!تانکر آب رسانی چقدر هزینه دارد ؟!باعث تاسفه 

در اداره کشور باید از نظرات کارشناسان و متخصصان تمام رشته های علوم انسانی، تجربی، ریاضی و هنر و تمام استادان و متخصصان رشته های مختلف استفاده کنیم تا کشور رشد کند ولی الان این طوری نیست و کشور در حال در جا زدن در خیلی از بخش های مختلف است .

کشور را در تولید انواع روغن های خوراکی سرخ کردنی ارگانیک و ارزان خودکفا کنید .

از توان بالای نیروهای مسلح در زمان صلح برای ساخت انبوه مسکن و رفع مشکل مسکن نیروهای مسلح و تمام مردم ایران استفاده کنید. 

چرا نباید بچه پولدارها وافراد سرشناس یا به قولی گردن کلفت لب مرز خدمت کنند؟ اون ها یا کفالت باباشون رو می گیرن یا در نهایت تو اداره باباشون مشغول به خدمت می شن. هر چی بچه های آدم های روستایی وضعیف هستن باید برن لب مرزها. 

وزیر کشور به مقامات طالبان توصیه کرده مرزبانانشون را توجیه کنن تا برخی اتفاقات رخ ندهد. راست می گه کشته شدن جوانان ایرانی برخی اتفاقاته ! این ها که پسر و برادر و... وزیر نبودن که مسله مهمی باشه. 

باسلام،آیا برندها،مردم رابه طرف بت پرستی،هدایت می کنند؟ 

زن،زندگی‌‌وآگاهی‌ام‌آرزوست! 

جهاد کشاورزی در کنار پرورش مرغ، پرورش مرغابی و غاز را هم در دستورکار قرار دهد به منظور افزایش تنوع.

یک واقعیت عجیب ولی واقعی و  بسیار تلخ، یک کنسرو ماهی خریدم 65هزار تومان درصورتی که با این مبلغ چندسال قبل می‌شد 10تامهمان را چلو مرغ یاچلوکباب داد البته با نوشابه . 

مگرمردم فقیر حتی بهزیستی یاکمیته امداد آدم نیستن. حرف ازعدالت اسلامی می زنیدخوب به این فقرا هم4درصد وام  بدین، ازحقوق یارانه کم کنید هرفشاراقتصادی که میادصاحبخانه ها کرایه رو می برن بالا.مستاجرکارگرهم نمی تونه بده درنتیجه طلاق بعدهم کمیته امدادآمارثبت نامش می ره بالا برای متلاشی شدن هرخانواده بایدجواب پس بدین.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج