adexo3
۱۳۲۰۳۳۶
۳۹۹۶
۳۹۹۶
پ

راز پسری که ناگهان ناپدید شد

شکایت خانواده پسر مفقودشده راز زندگی مخفیانه او در زادگاهش را فاش کرد.

اعتمادآنلاین: شکایت خانواده پسر مفقودشده راز زندگی مخفیانه او در زادگاهش را فاش کرد.

 کمتر از یک ماه پیش پدر و مادری با مراجعه به اداره پلیس و مراجع قضایی در یکی از شهرستان‌های مرکزی کشور از مفقودی فرزندشان خبر دادند و گفتند: پسر ما از ۲۸ اردیبهشت مفقود شده و از او خبر نداریم، هر چه با تلفنش تماس می‌گیریم گوشی خاموش است.

راز پسری که ناگهان ناپدید شد

این خانواده در تکمیل گفته‌های خود شرح دادند: پسرمان یک خودرو پراید هم داشت که آن هم از همان روزی که از خودش بی‌خبریم مفقود شده است.

به این‌ترتیب تحقیقات در مورد پسر جوان آغاز و مشخص شد او به مردی بدهی چند صد میلیونی داشته است. بنابراین در این باره از خانواده‌ تحقیق شد و آنها گفتند: آن مرد سر  معامله‌ای که در جریان آن نیستیم 375 میلیون تومان از فرزند ما طلبکار شد که هر چند وقت یک بار هم پیگیر طلبش بود. الان که پسرمان مفقود شده از آن مرد هم خبری نیست و نگرانیم که بین آنها اتفاقی افتاده باشد.

در شاخه دیگری از تحقیقات نیز دوستان پسر مفقودشده به ماموران گفتند: آخرین باری که او را دیدیم به فکر رفتن به تهران بود و تا جایی که می‌دانیم به تهران هم رفت اما پس از آن ما هم هرچه با او تماس گرفتیم تلفنش خاموش بود و دیگر خبری از او نداریم.

با به‌ دست آمدن این نتایج، عضویت پسر مفقودشده در گروه‌ها و شرکت‌های هرمی قوت گرفت چون مفقود شدن او با پرونده‌هایی از آن دست، مشابهت‌هایی داشت؛ اما در نهایت مشخص شد او در هیچ گروه یا شرکت هرمی‌ای عضو نشده است. بنابراین تحقیقات ادامه یافت و با توجه به اینکه دوستان پسر مفقودشده از تصمیم او برای آمدن به تهران خبر داده بودند بخشی از تحقیقات با نیابت قضایی و به درخواست خانواده به پلیس آگاهی و مراجع قضایی تهران سپرده شد.

با شروع تحقیقات در تهران و پیگیری در خصوص ماشین پراید پسر جوان مشخص شد خودش اتومبیلش را در تهران فروخته است و بعد از آن باز هم ردی از او وجود ندارد. بنابراین تحقیقات در شاخه‌های مختلف ادامه یافت تا اینکه مشخص شد پسر مفقودشده در شهر خودشان با زنی در ارتباط بوده است. از این رو زن جوان مورد تحقیق قرار گرفت و مشخص شد زن جوان از پسر مفقودشده اطلاع دارد. در ادامه نیز محل زندگی مشترک آنها تحت نظر قرار گرفت و پسر مفقودشده صحیح و سالم پیدا شد.

پسر مفقودشده که حتی در شاخه‌ای از تحقیقات فرضیه قتلش بررسی و سپس منتفی شده بود با حضور در داسرای جنایی تهران به بازپرس سهرابی گفت: از مدتی قبل از اینکه مفقود شوم با زنی‌ که با هم زندگی می‌کردیم به صورت صیغه‌ای ازدواج کرده بودم و تصمیم داشتم با او در شهر خودمان زندگی کنم. به همین دلیل به تهران آمدم و ماشینم را فروختم‌ و بعد هم به شهر خودمان برگشتم،‌ اما از آنجا که بدهکار بودم و فردی که از من طلبکار بود هر چند وقت یک بار سراغم می‌آمد و تهدید می‌کرد تصمیم گرفتم پس از برگشت به شهرمان حداقل تا مدتی به صورت مخفیانه با زنی که دوست داشتم زندگی کنم تا بعد جدی‌تر در مورد آینده تصمیم بگیرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج