اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۵۶۲۵
۳۱۹۸
۳۱۹۸
پ

حمله عجیب زنبورهای قاتل به مسافران یک اتوبوس

حدود یک ماه قبل رسانه‌های نیکاراگوئه گزارش دادند که بعد از خروج یک اتوبوس از جاده و برخوردش با کندوی زنبورهای قاتل، زنبورها شش مسافر را تا حد مرگ نیش زده‌اند.

فرادید: حدود یک ماه قبل رسانه‌های نیکاراگوئه گزارش دادند که بعد از خروج یک اتوبوس از جاده و برخوردش با کندوی زنبورهای قاتل، زنبورها شش مسافر را تا حد مرگ نیش زده‌اند.

 

 

حمله عجیب زنبورهای قاتل به مسافران یک اتوبوس

یک ماه قبل اتوبوسی که در مسیر بین شهرهای جینوتگا و سن‌سباستیان در کشور نیکاراگوئه در حال حرکت بود، از مسیر خودش منحرف شد و به سراشیبی کنار جاده لغزید. اما لحظۀ توقف اتوبوس تازه شروع کابوس مسافران بود.  اتوبوس در مسیر لغزیدن از سراشیبی تا لحظۀ توقف به چندین کندو برخورد کرد و به همین خاطر دستۀ بسیار بزرگی از زنبورهای قاتل به هوا برخاستند.

به گزارش نیویورک پست ۴۵ مسافر در این اتوبوس بودند که همگی از تصادف اولیۀ اتوبوس جان سالم به در برده بودند اما بعد گرفتار نیش‌های پیاپی زنبورهای قاتل شدند. در این حادثۀ تکان‌دهنده شش مسافر از جمله یک مادر به همراه دختر هشت‌ساله‌اش کشته شدند.

حمله عجیب زنبورهای قاتل به مسافران یک اتوبوس

زنبورهای قاتل که به زنبورهای آفریقایی‌شده (Africanized) نیز معروف هستند، از ترکیب نژاد زنبور عسل آفریقای شرقی و زنبورهای عسل اروپایی شکل گرفته‌اند. این گونه از زنبور در سال ۱۹۵۶ به منظور افزایش تولید عسل به برزیل برده شد اما گروهی از آن‌ها از قرنطینه گریختند و در سراسر آمریکای جنوبی پراکنده شدند.

زنبورهای قاتل بسیار تحریک‌پذیرتر و خطرناک‌تر از زنبورهای عادی هستند و سرعت واکنش و توان نیش زدنشان تا ده برابر از زنبور عادی بیشتر است. از دهۀ ۱۹۵۰ تا امروز زنبورهای قاتل مسئول قطعی بیش از هزار مرگ فقط در کشور برزیل بوده‌اند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج