اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۷۱۶۴
۲۳۰۰
۲۳۰۰
پ

خاطره جالب محمد بحرانی از «استاد همه چی دون»

هنوز برای من و مهناز و کیهان و پیمان استاد کماکان زنده است و استادمونه.از مرور خاطراتش لذت می‌بریم و گاهی هم اشک تو چشامون جمع می شه.چه گروه فقیری بودیم و چه لذتی داشت اون طور دوستانه و بی حب و بغض کنار هم کار کردن.&#۰۳۹; من &#۰۳۹; بی معنا بود و &#۰۳۹; ما &#۰۳۹; وجود داشت.

برترین‌ها: محمد بحرانی، صداپیشه جناب خان از اولین خاطره خود از عروسک «استاد همه چی دون» نوشت:

انگار هزار سال پیش بود . کیهان شادور زنگ زد .می خواست ازم تست صدا بگیره برای یه عروسک.یه عروسک که قرار بود دانشمند باشه و برای بچه‌ها از زیبایی‌های علم و پرسشگری بگه.با حضور مهناز و پیمان، تیم چهار نفره‌مون تکمیل شد و ' استاد همه چی دون ' متولد شد.ما خیلی دوسش داشتیم. ما خیلی دوسش داریم.

خاطره جالب محمد بحرانی از «استاد همه چی دون»

هنوز برای من و مهناز و کیهان و پیمان استاد کماکان زنده است و استادمونه.از مرور خاطراتش لذت می‌بریم و گاهی هم اشک تو چشامون جمع می شه.چه گروه فقیری بودیم و چه لذتی داشت اون طور دوستانه و بی حب و بغض کنار هم کار کردن.' من ' بی معنا بود و ' ما ' وجود داشت.

امروز که دوباره این کاریکاتور شهاب رو تو گوشیم دیدم ، حس کردم چقدررر جای استاد کنار بقیه‌ی رفقام خالیه.استادی که حقیقتا در مواجهه‌ی اولیه‌ام با عروسک و صداپیشگی عروسک، استادم بود.و بعد ده‌ها عروسک و کاراکتر دیگه که خیلیاشون بدون اینکه زیاد دیده بشن و فرصت حیات داشته باشن به صندوق عدم برگشتن.

در ادامه ببعی و همساده رفیقم شدن و محرم رازهام و گوش شنوا و بی قضاوت درد دلام.تا اینکه رفیقم جناب‌خان از جنوب اومد و دلش اونقدر بزرگ بود که می‌شد ساعتها باهاش حرف زد و از تمام تنهایی‌های جهان براش گفت.هر چه ما تنها بودیم اون هزار بار بیشتر تنها بود.هر چه ما غمگین بودیم اون هزار بار بیشتر غمگین بود.هر چه ما کم می‌آوردیم اون هزار برابر بیشتر حامی می‌شد و حواسش به ما بود و کم نمی‌آورد.

جناب‌خان ، جناب‌خان بود.رفیق ما حالا در یه گوشه‌ای از جهان در حال سفره.تا ببینیم نهایتا کی میلش به دیدار می‌کشه...و حالا از امروز صبح رفیق جدیدم ' واکرو ' تصمیم گرفته مدتی کنارمون باشه و روایتش از جهان رو برامون تعریف کنه. واکرو ، پیرمرد ته‌غاری  ما ، رفیق صمیمی من و علی اعتصامی‌فر با نوچه‌های ته‌غاریش یعنی - خز و خیل و پشم و پیل و کرک و پر و زارت و زورت و المیرا قراره تکه‌هایی از پازل ' پیکولو ' رو برامون رمز گشایی کنن.برای واکرو و دوستاش دعا می‌کنم که سفر کوتاه عمرشون توی دل شما با عزت و احترام و عاقبت به خیری همراه باشه.امیدوارم توی کاریکاتور بعدی شهاب ، واکرو هم کنار من و ببعی و همساده و جناب‌خان.

خاطره جالب محمد بحرانی از «استاد همه چی دون»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج