۱۳۲۹۳۷۸
۲۳۹۳
۲۳۹۳
پ

قیمت ماشینی که حتی نمی‌توانید سوارش شوید!

شرکت بزرگ ماکت سازی آمالگام، در جدیدترین پروژه خود، به سراغ آستون‌مارتین DB۵ ونتیج رفته است.

خبرآنلاین: شرکت بزرگ ماکت سازی آمالگام، در جدیدترین پروژه خود، به سراغ آستون‌مارتین DB۵ ونتیج رفته است.

مجموعه آمالگام یک مدل جدید در مقیاس ۱:۸ از استون مارتین DB۵ Vantage نمادین دارد.این شرکت با تکیه بر روابط طولانی مدت خود با استون‌مارتین برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در مورد خودرو، مدل نسخه محدود را با جزئیات بسیار عالی ایجاد کرده است.

قیمت ماشینی که حتی نمی‌توانید سوارش شوید!

آمالگام DB۵ ونتیج را در دو پیکربندی سفارشی و نسخه محدود ارائه می‌دهد. هر دو گران هستند و نسخه محدود ۲۱,۹۹۵ دلار (حدود یک میلیارد تومان) قیمت دارد.قیمت برای نسخه سفارشی به ۲۸۵۹۵ دلار می‌رسد.

قیمت ماشینی که حتی نمی‌توانید سوارش شوید!

این شرکت DB۵های سفارشی را مطابق با مشخصات دقیق مالک خواهد ساخت.ساخت هر ماشین در مقیاس ۱:۸ بیش از ۵۰۰ ساعت طول می‌کشد و طول آن بیش از ۲۲ اینچ است.

این خودروها از هزاران قطعه، از جمله قطعات فلزی با ماشینکاری CNC ساخته و مونتاژ شده‌اند.آمالگام از طرح‌های CAD اصلی و اسکن‌های دیجیتالی ماشین اصلی برای بازسازی جزئیات در مقیاس استفاده کرد.استون مارتین در زمینه تصاویر آرشیو، نقشه‌ها، کدهای رنگ و مشخصات مواد به شرکت کمک کرد.

قیمت ماشینی که حتی نمی‌توانید سوارش شوید!

آمالگام DB۵ Vantage را که دارای درهای بازشونده ، موتور و صندوق عقب است - در رنگ نقره‌ای با فضای داخلی کاملا مشکی، با استفاده از فیبر کربن، لاستیک و فلز در ساختار مدل، تکمیل می‌کند.

استون DB۵ را از سال ۱۹۶۳ تا ۱۹۶۵ ساخت. این خودرو دارای یک موتور ۴.۰ لیتری شش سیلندر مستقیم بود که ۲۸۲ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتون‌متر گشتاور داشت، که خودروساز آن را با یک جعبه دنده سنکرومش پنج سرعته XF جفت کرد که قدرت را منحصراً به عقب منتقل می‌کرد.این خودرو می‌توانست در حدود هشت ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

قیمت ماشینی که حتی نمی‌توانید سوارش شوید!

فیلم جیمز باند در سال ۱۹۶۴، گلدفینگر، این خودرو را به شهرت رساند.این خودرو در فیلم‌های بعدی باند بازی خواهد کرد و استون یک خودروی ۳.۵ میلیون دلاری DB۵ Goldfinger Continuation را در سال ۲۰۲۰ معرفی کرد.

قیمت ماشینی که حتی نمی‌توانید سوارش شوید!

علاوه بر ۱۹۹ مدل محدود، آمالگام به صاحب خودروی واقعی این امکان را می‌دهد که نسخه‌ای از مشخصات خودروی خود را سفارش دهد. رابطه این شرکت با استون مارتین، که بیش از ۱۵ سال پیش آغاز شد، به آن امکان دسترسی به اطلاعات آرشیو شده و جزئیات مربوط به خودروی خاص را می‌دهد و به آمالگام اجازه می‌دهد تا تمام جزئیات را به طور صادقانه بازسازی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج