adexo3
۱۳۳۸۰۳۰
۳۳۹۵
۳۳۹۵
پ

افزایش غیررسمی قیمت نان کلید خورد

رئیس اتحادیه نانوایان سنگک استان تهران اعلام کرد:‌ نانوایان از سال ۱۴۰۰ به بعد نرخ جدید نگرفته اند و افزایش قیمتی رخ نداده است.

فارس نوشت: رئیس اتحادیه نانوایان سنگک استان تهران اعلام کرد:‌ نانوایان از سال ۱۴۰۰ به بعد نرخ جدید نگرفته اند و افزایش قیمتی رخ نداده است.

رئیس اتحادیه نانوایان سنگک استان تهران، هرگونه افزایش نرخ نان را رد کرد اما تاکید کرد که در اسرع وقت باید نرخ کارشناسی شده نان را هر چه سریع تر در همه استان ها اعلام کنند که این کار تاثیر بسزایی در کاهش تخلفات گران فروشی وکم فروشی دارد.

افزایش غیررسمی قیمت نان کلید خورد

مسئله گرانفروشی و کم فروشی مدتی است که موضوع گزارش رسانه ها بوده و گزارش تصویری هم چند روز گذشته از سوی صدا و سیما پخش شد که نشان می داد برخی از نانوایان در سطح شهر پول بیشتر از نرخ مصوب نان می گیرند یا در برخی موارد وزن چانه‌ها و نان کمتر است.

علی اصغر پابرجا در برنامه گفتگوی ویژه با موضوع بررسی وضعیت نان اجرا شد، هر گونه افزایش رسمی نرخ نان را رد کرد و گفت: نانوایان از سال ۱۴۰۰ به بعد نرخ جدید نگرفته اند و افزایش قیمتی رخ نداده است.

پابرجا در عین حال افزایش غیر رسمی قیمت نان از سوی نانوایی ها را رد نکرد آنجا که گفت:‌ تورم سالانه بالا رفته نانوا مجبور است به نحوی هزینه های خود را جبران کند. فقط آرد یارانه ای می گیرد که تنها ۱۰ تا ۱۲ درصد در نرخ نان تاثیر دارد،نرخ مایه خمیر، اجاره مغازه، مزد کارگر افزایش پیدا کرده اما قیمت نان هنوز ثابت مانده از این رو نانوایان برای جبران هزینه های خود به گران فروشی و کم فروشی روی آورده اند. با سرکوب قیمت نانوایی ها نمی توانند به کار خود ادامه دهند.

از نظر رئیس اتحادیه نانوایان سنگک استان تهران برای مدیریت این اوضاع باید در اسرع وقت نرخ کارشناسی شده نان را هر چه سریع تر در همه استان ها اعلام کنند که می تواند در کاهش تخلفات گران فروشی وکم فروشی دارد.

فروش نان کیلویی یکی از راهکارهایی بود که از سوی کارشناسان و مردم برای مقابله با کم فروشی مطرح می شد که اخیرا جلال مشاور وزیر اقتصاد گفت که این روش به خاطر اینکه احتمال دارد روی کیفیت نان پخت شده تاثیر بگذار فعلا منتفی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج