adexo3
۱۳۳۸۴۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

استقبال بی سابقه تهرانی ها از «موش ها»

موش‌های شهر موشها پرسروصدا به میدان آمدند. این فیلم در نخستین روز فروش یعنی چهارشنبه با استقبال خوب مخاطبان تهرانی روبه‌رو شد؛ استقبالی که چند وقتی بود از فیلمی نشده بود. ۲۳ سینمایی که چهارشنبه خود را با این فیلم آغاز کردند با حضور مخاطبانی روبه‌رو شدند که بلیت را از روز سه‌شنبه خریداری کرده بودند.

روزنامه شرق: موش‌های شهر موشها پرسروصدا به میدان آمدند. این فیلم در نخستین روز فروش یعنی چهارشنبه با استقبال خوب مخاطبان تهرانی روبه‌رو شد؛ استقبالی که چند وقتی بود از فیلمی نشده بود. 23 سینمایی که چهارشنبه خود را با این فیلم آغاز کردند با حضور مخاطبانی روبه‌رو شدند که بلیت را از روز سه‌شنبه خریداری کرده بودند.

سیستم هوشمند فروش سینمای آزادی حدود ساعت 2 بعدازظهر روز چهارشنبه برای نخستین سانسی که صندلی خالی داشت سانس 12 نیمه‌شب بود؛ سانس ویژه‌ای که البته در آن تنها بخش‌هایی از صندلی‌های سینما خالی بود. یکی از مسوولان سینما آزادی به‌عنوان سینمای سرگروه در گفت‌وگویی با تایید این نکته گفت: «ما پیش‌فروش فیلم شهر موشهای2 را از روز سه‌شنبه به‌صورت تلفنی و آنلاین آغاز کردیم و بلیت‌های سانس‌های میانه روز به‌سرعت به پایان رسید و تنها دو ردیف اول که مربوط به فروش حضوری است خالی مانده بود که البته آن هم با استقبالی که از فیلم شد به‌زودی به پایان رسید.»

این سینما با توجه به استقبالی که از فیلم شده دو سانس 12 و 2 نیمه‌شب را اضافه کرده است. اما این تنها سینما آزادی نبود که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. سایر سینماها نیز به گفته منیژه حکمت یکی از دو تهیه‌کننده این فیلم در گفت‌وگویی از افزوده‌شدن سینمای نمایش‌دهنده فیلم در هفته‌های آینده و به‌خصوص در شهرستان‌ها خبر داد.

او افزود: «این فیلم به‌صورت هوشمند آغاز شد و یک اتاق فکر بسیار خلاق کارهای تبلیغاتی آن را برعهده داشته که به نظرم کارش را درست انجام داده است. ضمن اینکه شهر موشها فیلمی است که هر بچه‌ای دوست دارد بیشتر از یک‌بار آن را ببیند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج