۱۳۳۹۶۲۹
۲۱۵۸
۲۱۵۸
پ

نتیجه شگفت‌انگیز علاقه چینی‌ها به ون‌های لاکچری

خودروساز بزرگ چینی گک از مدل ترامپچی E۹ چمپیون ادیشن رونمایی کرد تا در چرخه رقابت با ون‌های لوکس چینی و غیر چینی قرار بگیرد.

خبرآنلاین: خودروساز بزرگ چینی گک از مدل ترامپچی E۹ چمپیون ادیشن رونمایی کرد تا در چرخه رقابت با ون‌های لوکس چینی و غیر چینی قرار بگیرد.

 GAC یکی از بزرگترین خودروسازان چینی است که خودروهای تویوتا، میتسوبیشی و هوندا را در چین مونتاژ می‌کند علاوه بر این، GAC مالک برندهای زیر مجموعه خود مانند ترامپچی، آیون و هیکان است. در میان آنها، فقط برند ترامپچی به طور رسمی در خارج از چین هم به فروش می‌رسد.

نتیجه شگفت‌انگیز علاقه چینی‌ها به ون‌های لاکچری

گک E۹ چمپیون ادیشن یک مینی ون پلاگین هیبریدی با طراحی بیرونی جذاب است.یک جلوپنجره غول پیکر با روکش کروم، همراه با میله‌های عمودی در کنار چراغ‌های LED قرار گرفته است.این خودرو، یک MPV نسبتاً بزرگ با درهای عقب کشویی است.

نتیجه شگفت‌انگیز علاقه چینی‌ها به ون‌های لاکچری

طراحی نمای پشتی شباهت بسیاری با نمای جلویی دارد.چراغ‌های L مانند متصل به هم و بزرگ در این قسمت حضور دارد.

نتیجه شگفت‌انگیز علاقه چینی‌ها به ون‌های لاکچری

طراحی کابین گک، به گونه‌ای است که آنچنان شما را درگیر نمایشگرهای بزرگ و کوچک نمی‌کند.طراحی آبشاری تودری‌ها و طرح گرافیکی روبه‌روی سرنشین شاگرد و همچنین متریال پیانویی کنسول وسط، چشمان مخاطب را به سمت خود جذب می‌کند.

در کابین E۹، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی LCD، نقش کیلومترشمار و نمایشگر ۱۴.۶ اینچی، نقش سیستم اطلاعات-سرگرمی را ایفا می‌کند. ۱۲ اسپیکر یاماها در کابین ترامپچی E۹ حضور دارد.

نتیجه شگفت‌انگیز علاقه چینی‌ها به ون‌های لاکچری

گک E۹ دارای ۷ صندلی در داخل با آرایش ۲+۲+۳ است.صندلی‌های ردیف جلو دارای سیستم گرمایش و تهویه هستند در مورد صندلی های ردیف دوم، هم گرمکن و سردکن و هم ماساژور حضور دارند.شایان ذکر است که ردیف سوم صندلی‌ها، این عملکردها را ندارند، اما پشتی آن قابل تنظیم است.

در مورد قوای محرکه، E۹ دارای یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ در زیر کاپوت است که ۱۹۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۳۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. یک موتور الکتریکی برای تولید ۱۸۲ اسب‌بخار قدرت هم با این پیشرانه همکاری می‌کند.مجموع خروجی این پیشرانه، به ۳۷۳ اسب‌بخار قدرت و ۶۳۰ نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد.بنابراین می‌تواند در ۸.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

در حالت برقی، این خودرو قادر است تا ۱۰۶ کیلومتر مسافت را طی کند. در مورد حالت PHEV، برد آن به ۱۰۳۲ کیلومتر (WLTC) می‌رسد. شما می توانید باتری را با شارژر DC، تنها در ۳۰ دقیقه شارژ کنید.

گک، قیمت نسخه چمپیون ادیشن این ون را، ۴۸,۷۹۰ دلار اعلام کرده است.بی‌وای‌دی دنزا D۹ رقیب مستقیم این خودرو محسوب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج