۱۳۴۱۰۳۴
۲۰۰۶۳
۲۰۰۶۳
پ

بهترین رستوران روف گاردن تهران را بشناسید

بهترین رستوران روف گاردن تهران دارای جاذبه‌های زیادی است که برای گذران اوقات خوش کنار دوستان می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در ادامه با برخی از بهترین روف گاردن‌های تهران آشنا می‌شوید.

روف گاردن شامل فضای سبزی است که در تعریف عامیانه آن را به عنوان فضای سبز روی پشت بام می‌شناسند. قطعاً می‌دانید که امکان کاشت گیاه در ارتفاع بالاتر از خاک وجود ندارد مگر اینکه بستر مصنوعی برای آن فراهم شود. امروزه بسیاری از فضاها را به این طرح طراحی می‌کنند که قطعاً هم با استقبال بسیار زیادی مواجه است. انواع رستوران‌های روف گاردن بسیار متنوعی در جای جای نقاط مختلف کشور وجود دارند. قطعاً شما هم نام روف گاردن را شنیده‌اید، اما دوست دارید در رابطه با آن اطلاعات زیادی کسب کنید. جهت آشنایی بیشتر در رابطه با بهترین رستوران روف گاردن تهران با ما همراه شوید.

بهترین رستوران روف گاردن تهران را بشناسید

بهترین رستوران روف گاردن تهران

در دنیای پیشرفته و بی‌نظیر امروز در کنار روش‌ها، تجهیزات و ماشین آلات بسیار پیشرفته؛ شاهد زیبایی مدرن نیز هستیم. فاصله انسان از زندگی سنتی قبلی بسیار دورتر شده و به زندگی مدرن و زیبایی مطلق روی می‌آورد. یکی از راه‌های پیوند روح و زیبایی‌های بصری طرح‌های ایده‌آل و زیبایی است که جلب توجه می‌کنند. بیشتر در دنیای کسب و کار جلوه‌های بصری اهمیت بسیار زیادی دارند. امروزه رستوران‌ها را به طرح روف گاردن طراحی می‌کنند که چنین رستوران‌هایی به سرعت پیشرفت داشته‌اند. آیا شما با بهترین رستوران روف گاردن تهران آشنا هستید؟ رستوران‌ها به عنوان تفریحاتی می‌باشند که در تمام فواصل سال با استقبال بالایی مواجه می‌شوند. معمولا رستوران‌هایی به طرح روف گاردن به دلیل طبیعت بی‌نظیر، آب و هوای خاص و طراحی منحصر به فرد بیشتر محبوبیت پیدا می‌کنند.

سپری کردن اوقات فراغت در چنین مکان‌هایی برای صرف غذا واقعاً لذت بخش است. اما بهترین رستوران‌های روف گاردن تهران عبارتند از:

کافه روباز کیپ لیک سعدآباد

این کافه همانطور که از نام آن پیداست یکی از کافه‌های روباز منطقه سعدآباد در شمال تهران است. این مکان فضایی بسیار دنج و دلنشین می‌باشد که سرسبزی طبیعت آن جلب توجه می‌کند. این مجموعه در میدان تجریش، خیابان ولیعصر، خیابان زعفرانیه، انتهای خیابان طاهری و در قسمت مجموعه فرهنگی کاخ موزه سعدآباد باعث جلب توجه مسافران می‌شود. این کافه زیبا و دلنشین در مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدآباد قرار دارد. برای گذراندن اوقاتی لذت بخش و خوش می‌توانید به این کافه بروید. مسافرین عزیز پس از ساعت‌ها گشت و گذار در این مجموعه تاریخی سعدآباد می‌توانند جهت صرف یک میان وعده مناسب به این کافه مراجعه کنند.

بهترین رستوران روف گاردن تهران را بشناسید

بی نظیرترین رستوران های روف گاردن تهران

کافه رود لواسان

یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های روف گاردن تهران کافه رود لوسان است. این مجموعه تفریحی به عنوان جذاب‌ترین منظره‌های رو به کوه، در اطراف لواسان و در یک طبیعت بی‌نظیر قرار دارد. تمامی افرادی که اهل گردش و تفریح هستند در روزهای تعطیلات آخر هفته قطعاً به منطقه لواسان برای لذت از این طبیعت بی‌نظیر سفر می‌کنند. قطعاً که ساعات بسیار خوشی را در این مجموعه با وجود تمامی امکانات رفاهی و تفریحی نظیر این مجموعه روف گاردن سپری خواهید کرد. پس از گردش و تفریح می‌توانید جهت صرف عصرانه یا غذا به این کافه بروید و از زیبایی آن نیز نهایت لذت را داشته باشید. این کافه در منطقه لواسان تهران روبروی پمپ بنزین قرار دارد.

بهترین رستوران روف گاردن تهران را بشناسید

کافه ژوان سعادت آباد

در سعادت آباد تهران جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی بسیار زیادی وجود دارد که گردشگران و مسافران بسیار زیادی را به سمت خود می‌کشاند. اما پس از ساعت‌ها گشت و گذار و تفریح در جاذبه‌های سعادت آباد به ویژه باغ و عمارت تاریخی سعادت آباد می‌توانید جهت صرف غذا به کافه ژوان سعادت آباد بروید. در این منطقه کافه و رستوران‌های روباز و طرح روف گاردن بسیار زیادی وجود دارد. قطعاً که هر یک از این مکان‌ها زیبایی‌های مختص به خود را داشته و به دلیل جذابیت زیبا باعث جذب مسافران می‌شوند. اما کافه ژوان سعادت آباد به عنوان خاص‌ترین منظره‌ای است که توجه تمامی افراد را به خود جلب می‌کند. حتی منوی غذایی این مجموعه نیز متفاوت‌تر است و غذاهای با کیفیت‌تری را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

این مجموعه دو سالن جداگانه سق فدار و روباز دارد که به سلیقه خود برای صرف غذا می‌توانید در هر یک از مکان‌ها بنشینید. این مجموعه در سعادت آباد تهران، ابتدای بلوار دریا و همچنین نرسیده به صراف‌ها جنوبی قرار دارد.

بهترین رستوران روف گاردن تهران را بشناسید

ساخت رستوران روف گاردن

برای ساخت رستوران روف گاردن شاید به نظر شما این طرح بسیار راحت به نظر برسد. اما روف گاردن یک طرح ایده آل، منحصر به فرد و پرطرفدار است که اجرای آن کار چندان راحتی نیست، بلکه نیاز به تخصص و دانش کافی دارد. در واقع مهندسین ساختمان سازی آشنا با قوانین شهرداری، بیشتر در این زمینه می‌توانند اظهار نظر داشته باشند. البته اجرای رستوران روف گاردن یا طرح روف گاردن در هر مجموعه‌ای با قوانین آن منطقه نیز تطبیق دارد. همچنین اینکه باید بدانید در چه شرایط آب و هوایی این طرح باید اجرا شود؟ برای نگهداری از این طرح چه اقداماتی باید صورت بگیرد؟ چه گیاهانی را برای این اجرای این طرح نیاز داریم؟

به طور کلی برای اجرای این طرح حتماً از متخصصین کاربلد کمک بگیرید تا بعدها با مشکلات زیادی مواجه نشوید. البته برای ساخت رستوران روف گاردن تنها شرایط آب و هوایی مد نظر نیست. اگرچه طراحی این پروژه خود جداگانه نیاز به شرایط ویژه‌ای دارد، اما برای گسترش کسب و کار و این شغل پردرآمد نیز باید شرایطی در نظر گرفته شود. معمولاً رستوران‌ها باید در مکان‌هایی باشند که دسترسی به آنها راحت است.

هزینه ساخت رستوران روف گاردن

اگر علاقمند به ساخت رستوران روف گاردن هستید قطعاً باید در رابطه با هزینه‌های آن نیز اطلاعاتی کسب کنید. هزینه ساخت روف گاردن بستگی به شرایط مختلف دارد، در واقع این هزینه تحت تاثیر شرایط مختلف متغیر خواهد بود. برخی از پارامترهای تاثیرگذار روی قیمت ساخت رستوران روف گاردن عبارتند از:

مساحت محیط را در نظر بگیرید، هر چقدر مساحت بیشتر باشد قطعاً نیاز به اجرای پروژه بیشتر و مواد و محصولات بیشتری نیز هست. پس قطعاً در چنین مواقعی هزینه‌های بالاتری نیز باید پرداخت شود.

ساختار محیط مورد نظر و متریال به کار رفته در آن را نیز باید در نظر قرار دهید. همچنین کیفیت آن نیز بسیار حائز اهمیت است.

چه نوع پوشش گیاهی را کارفرما تقاضا می‌کند؟ معمولاً پوشش‌های گیاهی بسیار متنوعی برای اجرای رستوران روف گاردن وجود دارد. اینکه شما از چه گیاهان ایرانی و خارجی ارزان یا گران قیمت استفاده کنید، قطعاً قیمت‌ها را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد.

شرایط آب و هوایی منطقه و محل اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا که اولاً این شرایط باید اجازه ساخت و اجرای این طرح را بدهد و در نتیجه اجرای پروژه در برخی از شرایط دشوارتر است.

نوع شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اجرای روف گاردن نیز روی قیمت‌ها تاثیر می‌گذارد. بسیاری از شرکت‌ها با کمترین هزینه چنین طرح‌هایی را اجرا می‌کنند.

نتیجه

قطعاً همه شما عزیزانی که به تهران سفر می‌کنید، دوست دارید در رستوران‌های روف گاردن آن به صرف غذا بنشینید. حتی مردم پایتخت نیز علاقمند به صرف غذا در چنین مکان‌هایی هستند. رستوران‌هایی با چنین طرحی نظیر رستوران کاپیتان لانژ پاسداران، کافه شمرون باملند، کافه رستوران وستیک مجموعه اپال، کافه رود لواسان تهران، کافه روباز کیپ لیک سعادت آباد در شمال تهران و غیر همگی نمونه ای از رستوران‌های روباز با طبیعتی سرسبز و زیبا هستند. البته اجرای چنین طرح‌هایی برای رستوران و دیگر مراکز کار سخت و دشواری است و نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد که تنها مهندسین ساختمان می‌توانند آن را اجرا کنند. اکنون جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج