۱۳۴۴۶۳۶
۹۱۸۰
۹۱۸۰
پ

خیانت سام اصغری به بریتنی اسپیرز لو رفت!

اگرچه در دعوای اخیر سام اصغری با بریتنی اسپیرز، همه رسانه‌ها از خیانت بریتنی صحبت کردند اما به تازگی حقایق جدیدی از سوی یک دختر بمب خبری را منفجر کرد.

پارسینه: اگرچه در دعوای اخیر سام اصغری با بریتنی اسپیرز، همه رسانه‌ها از خیانت بریتنی صحبت کردند اما به تازگی حقایق جدیدی از سوی یک دختر بمب خبری را منفجر کرد.

 

خیانت سام اصغری به بریتنی اسپیرز لو رفت!

به تازگی طراح معروفی مدعی خیانت سام اصغری به بریتنی است. بریتنی اسپیرز و سام اصغری، مدل و بازیگر، در سال 2016 سر صحنه موزیک ویدیوی تک آهنگ او "Slumber Party" با هم آشنا شدند بریتنی و سام در 9 ژوئن 2022 در خانه خود در لس آنجلس، کالیفرنیا ازدواج کردند.

آیا سام اصغری به بریتنی اسپیرز خیانت کرد؟

 آنچه ما می دانیم این است که در سال 2017، مورگان عثمان، طراح معروف ادعا کرد که تنها چند هفته پس از شروع قرار ملاقات سام و بریتنی، با سام اصغری ارتباط داشته است.

این طراح معروف به افشاگری درباره خیانت سام اصغری به بریتنی پرداخت و عکسی از خودش و سام منتشر کرد و در ادامه نیز در وب سایت the Dirty ادعا کرد : «من ویدیوها و تصاویری از خودم با سام اصغری دارم. سام اصغری به تو ( بریتنی) خیانت کرده است. من برای بریتنی متاسفم.»

خیانت سام اصغری به بریتنی اسپیرز لو رفت!

بسیاری از افراد در توییتر شروع به اظهار نظر درباره خیانت سام اصغری به بریتنی کردند و به حمایت از بریتنی پرداختند برای مثال کاربری نوشت: «بخش غم انگیز این است که مردم قبلاً معتقدند که بریتنی خیانت کرده است. با این حال، این مدرک نشان می دهد که سام اصغری به او خیانت کرده است نه برعکس».

در 17 آگوست 2023، اصغری در استوری های اینستاگرام خود که پس از 24 ساعت منقضی می شود، بیانیه ای در رابطه با جدایی آنها منتشر کرد: «پس از 6 سال عشق و تعهد به یکدیگر، من و همسرم تصمیم گرفتیم به سفر مشترک خود پایان دهیم. ما عشق و احترامی را که برای یکدیگر قائل هستیم حفظ خواهیم کرد و برای او همیشه بهترین ها را آرزو می کنم. من فقط از همه از جمله رسانه ها می خواهم که مهربان و متفکر باشند». گفتنی است سام اصغری هنوز واکنشی به ادعای خیانتش نداده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج