۱۳۴۵۵۳۴
۱۰۶۲
۱۰۶۲
پ

ورود اتوبوس برقی به خیابان‌ها تا آخر سال

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: یک دستگاه اتوبوس برقی در خط ۷ در حال تست است و تا پایان سال ۲۰۰ دستگاه وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می‌شود.

فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: یک دستگاه اتوبوس برقی در خط ۷ در حال تست است و تا پایان سال ۲۰۰ دستگاه وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می‌شود.

 

ورود اتوبوس برقی به خیابان‌ها تا آخر سال

مهدی علیزاده در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قول داده بودیم تا مهرماه ماه حداقل ۴۳۰ دستگاه بازسازی شده را وارد ناوگان کنیم، اظهار کرد: متأسفانه شرکت های طرف قرارداد به وعده های خود عمل نکرده بودند، لذا تعداد اتوبوس هایی که برای بازسازی قرارداد داشتند، کاهش یافت و در مجموع ۴۳۰ دستگاه در نظر گرفته شد.

وی گفت: هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان چک امضا و به تولیدکنندگان داخلی تحویل داده شده است و تا امروز ۲۸ هزار میلیارد تومان قرارداد منعقد کرده ایم و امیدواریم هزار و ۴۰۰ دستگاهی که قول دادیم وارد ناوگان شود.

علیزاده ادامه داد: یک دستگاه اتوبوس برقی در خط هفت در حال تست است و تا پایان سال ۲۰۰ دستگاه وارد خط خواهد شد همچنین در مهندسی خطوط نیز ۵۰۰ دستگاه اتوبوس خریداری کردیم و ۵۶ دستگاه اتوبوس را از خطوط خارج کرده و مینی بوس را جایگزین کردیم.

علیزاده با بیان اینکه سیاست این است که ساختار اتوبوسرانی روبه کوچک سازی می رود که گزارش عملیاتی آن ارائه خواهد شد، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، خدمات به شهروندان ارائه خواهد شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج