اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۹۵۵۱
۴۶۲۴
۴۶۲۴
پ

عکسی عجیب از غذای خیابانی این روزهای چین

چندی پیش، ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده بود که نشان می‌داد، مردم چین، سنگ‌هایی را طعم‌دار کرده و همراه با غذای خود می‌چشیدند، اما الآن ویدیویی سراسر فضای مجازی را گرفته که در آن یخ‌های گریل‌شده تبدیل به غذای خیابانی چینی‌ها شده است.

خبرآنلاین: چندی پیش، ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده بود که نشان می‌داد، مردم چین، سنگ‌هایی را طعم‌دار کرده و همراه با غذای خود می‌چشیدند، اما الآن ویدیویی سراسر فضای مجازی را گرفته که در آن یخ‌های گریل‌شده تبدیل به غذای خیابانی چینی‌ها شده است.

اخیرا در شهر نانچانگ، مرکز استان جیانگشی چین، مردم کنار غرفه‌های غذاهای خیابانی می‌ایستند و یخ گریل‌شده‌ای که پوشیده از سس و ادویه است می‌خرند و می‌خورند. البته در ویدیوی منتشر شده مشخص نشده که آیا آنها کل یخ‌ها را می‌خورند یا خیر، اما ظاهرا این میان‌وعده، غذایی محبوب در روزهای گرم تابستان است، به‌ویژه اینکه آن رایگان به مردم داده می‌شود.

عکسی عجیب از غذای خیابانی این روزهای چین

وقتی این ویدیوی یخ‌های گریل‌شده منتشر شد، گزارشگرهای چینی به سراغ صاحبان غرفه‌های غذاهای خیابانی رفتند و علت تهیه این غذای عجیب را پرسیدند. معلوم شد، یکی از صاحبان این غرفه‌ها، آنقدر گرمش شده بود که به‌شوخی یکی از یخ‌ها را با سس و ادویه طعم‌دار کرد و نه‌تنها خودش از آن خورد، بلکه به مردم هم به رایگان داد و خیلی زود به خوراکی محبوب همه در هوای داغ تابستانی تبدیل شد.

عکسی عجیب از غذای خیابانی این روزهای چین

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج