اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۱۹۷۶
۲۸۱۱
۲۸۱۱
پ

راز ناپدید شدن دختر جوان در ادعای عجیب مرد ثروتمند

مرد ثروتمند یک ماه پس از ناپدید شدن دختر جوان در تحقیقات پلیسی مدعی شد وی به دره سقوط کرده است. به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، اواخر مرداد امسال مرد میانسالی پیش پلیس رفت و از ناپدید شدن دختر ۲۶ ساله‌اش خبر داد: دخترم از روز گذشته از خانه خارج شده و دیگر از او خبری نداریم.

ایران: مرد ثروتمند یک ماه پس از ناپدید شدن دختر جوان در تحقیقات پلیسی مدعی شد وی به دره سقوط کرده است.
 اواخر مرداد امسال مرد میانسالی پیش پلیس رفت و از ناپدید شدن دختر 26 ساله‌اش خبر داد: دخترم از روز گذشته از خانه خارج شده و دیگر از او خبری نداریم.
به‌دنبال این شکایت بود که کارآگاهان اداره آگاهی وارد عمل شده و به ردپای یک مرد رسیدند.
شاهرخ، مرد ثروتمندی بود که شب ناپدید شدن دختر جوان، چندین بار با ملیکا تماس تلفنی برقرار کرده بود. باتوجه به اینکه مرد میانسال آخرین کسی بود که با ملیکا در تماس بود، پس از هماهنگی‌های قضایی او بازداشت شد.
شاهرخ در تحقیقات راز ناپدید شدن دختر جوان را برملا کرد: ۴۰ روز قبل در میهمانی شبانه با ملیکا آشنا شدم. در این مدت هرازگاهی همدیگر را می‌دیدیم و باهم در تماس بودیم، تا اینکه شب حادثه با من تماس گرفت و مدعی شد که به میهمانی در کرج دعوت شده است اما از آنجایی که مشروبات الکلی مصرف کرده بود، حال خوبی نداشت و از من خواست به‌دنبالش بروم و او را به تهران بیاورم.
او ادامه داد: به سراغش رفتم و در راه بازگشت سعی کردم با او صحبت کنم تا دست از این رفتارها بردارد اما در میان راه دعوایمان شد. ناگهان ملیکا در خودرو را باز و خودش را به بیرون پرتاب کرد. من که اصلاً انتظار چنین رفتاری را نداشتم، خودرو را متوقف کرده و از ماشین پیاده شدم. در جست‌وجوی ملیکا بودم که متوجه شدم در محلی که او در را باز کرده یک دره بوده و دختر جوان به دره افتاده است. خیلی ترسیده بودم و کاری از دستم برنمی‌آمد، به خانه آمدم و از این ماجرا به کسی حرفی نزدم. به‌دنبال اظهارات مرد ثروتمند، باتوجه به اینکه محل حادثه خارج از تهران بود، پرونده با قرار عدم صلاحیت به دادسرای محل حادثه ارجاع شد و تحقیقات در رابطه با کشف جسد دختر جوان و بررسی ادعای مرد میانسال ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج