adexo3
۱۳۵۲۰۶۸
۱۷۰۱
۱۷۰۱
پ

۵ سال حبس و جریمه نقدی برای آزار و مزاحمت دیگران

دادستان کل عربستان سعودی اعلام کرد که مجازات جرم آزار و اذیت و ایجاد مزاحمت برای دیگران در محل کار و تحصیل به پنج سال و جریمه مالی سنگین می رسد.

شفقنا: دادستان کل عربستان سعودی اعلام کرد که مجازات جرم آزار و اذیت و ایجاد مزاحمت برای دیگران در محل کار و تحصیل به پنج سال و جریمه مالی سنگین می رسد.

دادستان عربستان در حساب توییتری آورده است: «مجازات آزار و اذیت و ایجاد مزاحمت اگر در محل کار یا تحصیل، محل اقامت و یا محل نگهداری رخ دهد، تا پنج سال زندان و جریمه تا ۳۰۰ هزار ریال(برابر با حدود ۸۰ هزار دلار) خواهد بود.

این دادستانی ادارات ذیربط در بخش دولتی و خصوصی را به اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از ایجاد مزاحمت و مبارزه با آن در چارچوب محیط کار فراخوانده است.

در بیانیه دادستانی عربستان تاکید شده است: هر فردی این حق را دارد که ایجاد مزاحمت را به جناح های ذیربط جهت اتخاذ تدابیر لازم گزارش کند.

در سال ۲۰۱۸ میلادی، عربستان سعودی قانون جدیدی را برای مبارزه با آزار و اذیت و ایجاد مزاحمت صادر کرد که هشتم ژوئن همان سال اجرایی شد.

این قانون دارای هشت ماده است که براساس آن هرگونه سخن، کار و یا ایما و اشاره ای که دارای مفاهیم جنسی خطاب به شخص دیگر باشد، جرم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج