adexo3
۱۳۵۶۴۱۹
۱۴۴۸
۱۴۴۸
پ

اجاره خانه در شهرزیبا چقدر است؟

شهر زیبا نام محله‌ای واقع در غرب تهران منطقه ۵ شهرداری تهران است که از شرق با محله جنت‌آباد، از شمال با محله شهران، از غرب با محله دهکده المپیک، و از جنوب به محله بلوار فردوس غرب می‌رسد.

اقتصادآنلاین: شهر زیبا نام محله‌ای واقع در غرب تهران منطقه ۵ شهرداری تهران است که از شرق با محله جنت‌آباد، از شمال با محله شهران، از غرب با محله دهکده المپیک، و از جنوب به محله بلوار فردوس غرب می‌رسد.

 اجاره خانه در شهرزیبا چقدر است؟

اگر قصد اجاره یک واحد در شهر زیبا را دارید، یک واحد ۱۰۲ متری دو خوابه که انباری، پارکینگ و آسانسور دارد با رهن کامل ۱۰۰ میلیونی و اجاره ۱۷ میلیونی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در شهرزیبا هستید می‌توانید یک خانه ۸۵ متری که دو اتاق خواب دارد را با پول پیش ۲۰۰ میلیونی و اجاره ۱۷میلیونو ۵۰۰ هزار تومانی در شهر زیبا کرایه کنید.

اگر واحد بزرگ تر مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری که ۱۱۱متری است و دو اتاق خواب و آسانسور، انباری دارد را با رهن ۵۰۰ میلیون و اجاره ۱۲ میلیون در شهرزیبا کرایه کنید.

برای رهن کامل یک آپارتمان ۵۶ متری هم می توانید به شهرزیبا مراجعه کنید در این محله یک واحد که یک خوابه و آسانسور،پارکینگ دارد را با رهن کامل ۵۴۵ میلیون تومان کرایه کنید.

همچنین یک واحد دیگری با متراژ ۶۳ متر در حالی که ۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و یک اتاق خواب داشته باشد، با پول پیش ۴۵۰ میلیون و اجاره ۶ میلیون تومان در شهرزیبا برای اجاره آگهی شده است. با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

 

 اجاره خانه در شهرزیبا چقدر است؟

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج