adexo3
۱۳۵۷۱۱۷
۳۴۸۴
۳۴۸۴
پ

یک پیش‌بینی متفاوت از میزان مشارکت مردم در انتخابات

احمد بخشایش سیاستمدار اصولگرا در گفت وگو با آرمان امروز از «سراب وحدت» در اردوگاه اصولگرایان می گوید و معتقد است باتوجه به آمارها و پیش‌بینی‌هایی که انجام شده است باید بگوییم که مشارکت در کلانشهرهایی مانند تهران، رشت، مشهد، اصفهان به میزان پایینی خواهد رسید

برترین ها: احمد بخشایش سیاستمدار اصولگرا در گفت وگو با آرمان امروز از «سراب وحدت» در اردوگاه اصولگرایان می گوید و معتقد است باتوجه به آمارها و پیش‌بینی‌هایی که انجام شده است باید بگوییم که مشارکت در کلانشهرهایی مانند تهران، رشت، مشهد، اصفهان به میزان پایینی خواهد رسید

یک پیش‌بینی متفاوت از میزان مشارکت مردم در انتخابات

در این فاصله تا انتخابات باید بگوییم که جبهه پایداری دست بالاتر را در انتخابات و تهیه لیست‌ها دارد و چون موتور محرک اردوگاه اصولگرایی محسوب می‌شود می‌خواهد همچنان تعیین کننده باشد. با تمام این شرایط به‌نظر اگر شاخه‌ای در اردوگاه اصولگراها بخواهد نفرات خود را وارد بهارستان کند باید وارد ائتلاف پایداری‌ها شود در غیر این صورت در مسیر قرار نخواهد گرفت.»

در این جناح می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که به احتمال زیاد بین این سه جریان، به‌خصوص لاریجانی و قالیباف در برابر جبهه پایداری ائتلافی شکل خواهند گرفت. اگر این ائتلاف شکل بگیرد باید شاهد دو جریان متفاوت در اردوگاه اصولگرایان باشد که برای اولین بار می‌توانند رقابت خوبی با یکدیگر داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج