۱۳۶۲۱۹۴
۹۲۲
۹۲۲
پ

یک بروزرسانی جذاب از گوگل!

این فید مواردی ازجمله اخبار مهم، پیش‌بینی آب‌وهوا، نتایج مسابقات ورزشی و اطلاعات سهام شرکت‌ها را در صفحه اصلی گوگل نشان می‌دهد.

دیجیاتو: این فید مواردی ازجمله اخبار مهم، پیش‌بینی آب‌وهوا، نتایج مسابقات ورزشی و اطلاعات سهام شرکت‌ها را در صفحه اصلی گوگل نشان می‌دهد.

گوگل ظاهراً درحال آزمایش فید Discover برای صفحه اصلی خود در دسکتاپ است که علاوه بر نوار جستجو، محتوای پیشنهادی و توصیه‌شده را نیز به کاربران نمایش می‌دهد.

براساس تصویری که MSPowerUser در گزارش خود به اشتراک گذاشته است و در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، این فید شامل مواردی ازجمله اخبار مهم، پیش‌بینی آب‌وهوا، نتایج مسابقات ورزشی و اطلاعات سهام سه شرکت می‌شود. البته این اولین‌بار نیست که گوگل این ویژگی را ارائه می‌کند؛ غول موتور جستجو در سال ۲۰۱۸ فید Discover را به صفحه اصلی برنامه موبایل خود در ایالات‌متحده اضافه کرده بود.

«لارا لوین»، سخنگوی گوگل نیز در گفت‌وگو با وب‌سایت The Verge، ضمن تأیید این تغییر، اشاره کرد که آزمایش فید Discover هم‌اکنون در هند اجرا می‌شود.

فید Discover در صفحه اصلی موتور جستجوی گوگل

یک بروزرسانی جذاب از گوگل!

غول موتور جستجو در گذشته نیز این ویژگی را برای صفحه اصلی خود در دسکتاپ آزمایش کرده است. سال گذشته در گزارشی آزمایش ردیفی از کارت‌های ویجت‌مانند در صفحه اصلی آن مشاهده شده بود که ترکیبی مشابه از اخبار، پیش‌بینی آب‌وهوا و اطلاعات سهام را به کاربران نشان می‌داد.

همان‌طور که MSPowerUser در گزارش خود اشاره می‌کند، رابط آزمایشی گوگل شباهت زیادی به ویژگی مشابه موتور جستجوی بینگ مایکروسافت دارد که لیستی طولانی از اخبار و اطلاعات دیگر را به کاربران نشان می‌دهد. درحالی‌که رابط کاربری سنتی و بسیار ساده گوگل احتمالاً طرفداران خاص خود را دارد، اما اکنون پس از گذشت بیش از یک دهه از راه‌اندازی آن، احتمالاً افراد زیادی وجود داشته باشند که دیگر از صفحه اصلی این موتور جستجو بازدید نمی‌کنند و برای جستجوهای خود از روش‌های میانبر، مانند تایپ کلمه موردنظر در نوار URL مرورگر استفاده می‌کنند. بنابراین اضافه‌شدن این ویژگی می‌تواند میزان بازدید کاربران از صفحه اصلی موتور جستجوی گوگل را افزایش دهد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج