۱۳۷۸۸۷۸
۱۲۶۸۱
۱۲۶۸۱
پ

با یک سرمایه‌گذاری ساده، به درآمد ماهانه و ثابت برسید

متقاضیان دریافت سود روزشمار ۲۳.۴ تا ۲۶.۱ درصد از امروز می‌توانند با ثبت‌نام در فارابی، سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنند. توجه داشته باشید تمام کسانی که بالای ۱۸ سال هستند، امکان ثبت‌نام و سرمایه‌گذاری در صندوق درآمد ثابت هدیه فارابی را دارند.

با یک سرمایه‌گذاری ساده، به درآمد ماهانه و ثابت برسید

نحوه دریافت 26 درصد سود روزشمار

برای دریافت سود روزشمار 26.1 درصد لازم است ابتدا از طریق ورود به سایت صندوق هدیه فارابی روی گزینه افتتاح حساب کلیک کرده و مراحل ثبت‌نام را به‌صورت آنلاین و غیرحضوری انجام دهید. بعد از ثبت‌نام به‌سادگی‌ می‌توانید از 100 هزار تومان تا چند میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کنید. توجه داشته باشید به‌محض واریز وجه به حساب خودتان نزد صندوق هدیه فارابی، سرمایه‌گذاری و دریافت سود روزشمار آغاز می‌شود. برای مثال اگر 100 میلیون تومان در صندوق هدیه فارابی سرمایه‌گذاری کنید، سود سالانه آن که هر ماه به حساب بانکی شما واریز می‌شوید، دو میلیون و 175 هزار تومان است. نکته قابل توجه درباره این سرمایه‌گذاری امکان واریز و برداشت بدون محدودیت و جریمه است که در ادامه بیشتر درباره آن توضیح می‌دهیم.

واریز و برداشت بدون محدودیت و جریمه

برخلاف جریمه‌ای که بانک‌ها - تحت عنوان نرخ شکست -  برای سرمایه‌گذاری بلند‌مدت شما در نظر می‌گیرند، اگر هر واریز یا برداشتی به صندوق هدیه فارابی انجام دهید،‌ هیچ جریمه یا محدودیتی برای شما ایجاد نمی‌شود. از این رو هر زمان به وجه نقد یا دارایی‌ که سرمایه‌گذاری کرده‌اید،‌ احتیاج داشته باشید می‌توانید بدون دغدغه و نگرانی نسبت به برداشت وجه اقدام کنید.

پرداخت سود ماهانه با امکان سرمایه‌گذاری مجدد

پس از افتتاح حساب و آغاز سرمایه‌گذاری، سود پرداختی بنابر انتخاب سرمایه‌گذار به حساب بانکی‌ که معرفی کرده واریز می‌شود. اگر تمایل به دریافت سود مرکب هم داشته باشید، به‌سادگی می‌توانید گزینه دریافت سود مرکب را در پنل سرمایه‌گذاری خود فعال کنید و از حدود سه درصد سود سالانه بیشتر بهره‌مند شوید. سودی که در حالت مرکب دریافت می‌کنید بیش از 26 درصد روزشمار است.

آیا این سرمایه‌گذاری مطمئن است؟

صندوق‌های درآمد ثابت از جمله صندوق هدیه فارابی تحت نظارت سازمان بورس فعالیت می‌کنند و کل دارایی‌ آن‌ها نیز در اوراق با درآمد ثابت و سایر دارایی‌های بدون ریسک سرمایه‌گذاری می‌شود. از این رو این سرمایه‌گذاری هیچ ریسکی برای شما ندارد و با خیال راحت می‌توانید دارایی خود را به صندوق درآمد ثابت هدیه فارابی منتقل کنید.

چرا هدیه فارابی گزینه بهتری از سپرده بانکی است؟

نخستین موردی که باید به آن توجه کنید، بازدهی بیشتر صندوق هدیه است. این صندوق به‌غیر از اینکه نقدشوندگی بسیار بالایی دارد، از پرداخت هرگونه مالیات بر درآمد معاف است و امکان دریافت سود روزشمار و مرکب را فراهم می‌کند. باید توجه داشته باشید سپرده‌های بانکی به دلیلی شرایطی که با آن مواجه‌ هستند، محدودیت‌های زیادی دارند. حداکثر نرخ سود سپرده‌های کوتاه‌مدت بانکی معادل سالانه ۱۰ درصد است و سپرده‌های بلندمدت دارای نرخ 15 تا 20 درصد هستند. به غیر از سود کمتری که بانک‌ها پرداخت می‌کنند، سود سپرده بانکی به‌صورت ماه‌شمار محاسبه می‌شود. این در حالیست که در صندوق‌ درآمد ثابت هدیه سود به حداقل مانده در پایان روز تعلق گرفته و محاسبه می‌شود.

در سپرده‌های بانکی باید حداقل مبلغ ۵۰ هزار تومان در حساب موجود باشد تا سود در پایان ماه به آن حساب تعلق بگیرد. همچنین، سپرده‌های بانکی دارای نرخ شکست هستند و در صورتی که سرمایه‌گذار قصد داشته باشد سرمایه‌ خود را در کم‌تر از مدت زمان تعیین شده توسط بانک بردارد، باید جریمه پرداخت کند. همچنین، به سود سپرده‌های بانکی مالیات تعلق می‌گیرد و سرمایه‌‌گذاری در صندوق‌های درآمد ثابت از پرداخت هر گونه مالیاتی معاف هستند.

اگر به سرمایه‌گذاری مطمئن و با سود روزشمار 26 درصدی علاقه‌مند هستید، به‌سادگی می‌توانید با کلیک روی شروع سرمایه‌گذاری و ورود به صفحه صندوق هدیه فارابی،‌ ضمن افتتاح حساب آنلاین، فرایند سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنید.

همچنین اگر جهت ثبت‌نام یا شروع سرمایه‌گذاری به راهنمایی نیاز دارید، در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید با کارشناسان مرکز پشتیبانی فارابی با شماره 1561(بدون پیش‌شماره) در ارتباط باشید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج