۱۳۸۰۹۳۷
۹۷
۹۷
پ

رپورتاژ آگهی

پیشنهاد نرم افزار ساخت فروشگاه اینترنتی پوپش

ارائه محصولات و خدمات مختلف به‌صورت آنلاین نه‌تنها نام و اعتبار کسب‌وکار شما را بالا خواهد برد، بلکه فروش شما را نیز تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

ارائه محصولات و خدمات مختلف به‌صورت آنلاین نه‌تنها نام و اعتبار کسب‌وکار شما را بالا خواهد برد، بلکه فروش شما را نیز تا حد زیادی افزایش می‌دهد. اما هزینه‌های توسعه و نگه‌داری یک فروشگاه آنلاین باعث می‌شود بسیاری ریسک داشتن فروشگاه آنلاین را قبول نکنند. به همین دلیل، نرم افزار ساخت فروشگاه اینترنتی پوپش راه‌حلی اساسی برای این موضوع یافته است. در ادامه با ما همراه باشید.

پیشنهاد نرم افزار ساخت فروشگاه اینترنتی پوپش

چرا نرم افزار ساخت فروشگاه اینترنتی پوپش را انتخاب کنیم؟

توسعه یک فروشگاه اینترنتی بدون استفاده از نرم افزار فروشگاه ساز موضوعی پیچیده و گاهاً سردرگم‌کننده است. ساخت فروشگاه اینترنتی نیازمند رعایت نکات بسیار زیادی است که هرکدام می‌تواند تأثیر مثبت یا منفی زیادی در عملکرد و نتایج دریافتی فروشگاه شما داشته باشد.

همان‌طورکه در ابتدای مطلب نیز اشاره شد، هزینه‌های سنگین توسعه و نگه‌داری یک سایت به‌تنهایی دلیل مهمی است که بسیاری از کسب‌و‌کارها تمایلی به داشتن وب‌سایت ندارند. شاید به همین خاطر است که این روزها کاربران به استقبال نرم‌افزارهای فروشگاه‌ساز می‌روند، زیرا در ابعاد و بخش‌های مختلفی خیال آن‌ها را از بابت هزینه‌های مختلف و صرفه‌جویی در زمان راحت کرده است.

دسترسی به یک فروشگاه آنلاین با بهترین امکانات ممکن

نرم افزار ساخت فروشگاه اینترنتی پوپش یکی از بهترین نرم‌افزارهای فروشگاه‌ساز است که ساخت فروشگاه اینترنتی را به شکلی مناسب انجام می‌دهد. نرم‌افزار مورد بحث امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا محصولات خود را در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار دهید. این موضوع یکی از رکن‌های اصلی هر فروشگاه آنلاین است که کاربران به‌سادگی بتوانند دسته‌بندی موردنظر خود را پیدا کنند. به‌علاوه هر دسته‌بندی ممکن است خود چندین دسته‌بندی و زیرمجموعه‌های دیگری را نیز شامل شود که تمامی موارد گفته‌شده به‌راحتی در نرم‌افزار ساخت فروشگاه پوپش در دسترس شما قرار دارد.

گذشته از این موضوع، یکی از تصورات اشتباه و رایج بین افراد این است که داشتن فروشگاه اینترنتی فقط با یادگیری برنامه‌نویسی امکان‌پذیر است. اما ساخت فروشگاه اینترنتی به‌وسیله این نرم‌افزار، نیازمند داشتن هیچگونه دانشی در دنیای برنامه‌نویسی نیست، زیرا با استفاده از ادیتور قدرتمند آن می‌توانید ایده‌های خود را به‌سادگی طراحی و پیاده‌سازی کنید.

پیشنهاد نرم افزار ساخت فروشگاه اینترنتی پوپش

بهره‌مندی از یک ویرایشگر قدرتمند

ادیتور نرم افزار ساخت فروشگاه اینترنتی پوپش طیف متنوعی از امکانات را ارائه می‌دهد تا خودتان بتوانید قالب سایت فروشگاهی‌تان را طراحی و شخصی‌سازی کنید. همچنین امکان جابه‌جایی المان‌های مختلف هر بخش تنها با یک کلیک ساده محیا شده است و از سوی دیگر به‌راحتی هرچه تمام‌تر می‌توانید رنگ‌بندی هر بخش را مطابق میل خود تغییر دهید. این موارد تنها بخشی از ده‌ها قابلیت کاربردی این ویرایشگر است و با ترکیب قابلیت‌های آن می‌توانید قالب‌های خلاقانه خود را نیز بسازید.

بهره‌مندی از یک پنل مدیریت کامل و پرجزئیات

یکی دیگر از مهم‌ترین مواری که یک نرم افزار فروشگاه اینترنتی را از سایر نرم افزارها متمایز خواهد کرد، قابلیت مدیریت فروشگاه از طریق پنل مدیریت است که تیم پوپش تمرکز زیادی بر آن داشته است تا مدیریت بخش‌های مختلف فروشگاه به‌راحتی امکان‌پذیر شود. شما می‌توانید به‌سادگی هرچه تمام‌تر، وضعیت آخرین سفارشات، وضعیت کالاها و سایر موارد را مشاهده و بررسی کنید.

این موارد تمام امکانات پنل مدیریت فروشگاه شما نیست و ده‌ها قابلیت دیگر همچون مشاهده آمار بازدیدکنندگان، مدیریت و بررسی پیام‌های اطلاع‌رسانی، مدیریت راحت فایل‌ها، ایجاد نقش و ارائه دسترسی و مجوزهای مختلف، امکانات سئو و بهینه‌سازی سایت، تغییر آسان دامنه و بهره‌مندی از پشتیبانی  7 روز هفته را نیز باید نام برد. به همین دلیل است که این نرم افزار ساخت فروشگاه اینترنتی محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

هر قابلیتی که نیاز داشته باشید در این نرم‌افزار وجود خواهد داشت

به‌صورت کلی، باید گفت که نرم افزار فروشگاه ساز پوپش تمامی امکاناتی را که یک فروشگاه اینترنتی به آن نیاز دارد در یک پکیج عالی و کامل در کنار هم قرار داده است. امکانات مهمی همچون ثبت‌نام کاربران و بهره‌مندی از پنل کاربری، دسترسی به درگاه‌های پرداخت آنلاین مختلف، امکان تعیین واحد پولی، امکان ثبت نظرات برای هر محصول، ایجاد بی‌نهایت دسته‌بندی‌های مختلف، امتیازدهی به محصولات، تعیین شیوه ارسال مرسولات، امکان پیگیری سفارش‌های قدیمی و ده‌ها قابلیت پراستفاده دیگر.

هرکدام از قابلیت‌های ذکرشده، به‌تنهایی و به‌صورت مجزا می‌توانند هزینه‌های بسیار زیادی را به صاحبان فروشگاه‌های آنلاین تحمیل کنند، چراکه توسعه صفر تا صد آن‌ها علاوه‌بر زمان‌بر بودن، هزینه مالی زیادی نیز می‌طلبد. بااین‌حال، در این نرم افزار ساخت فروشگاه اینترنتی، تمامی قابلیت‌های موردنیاز به‌راحتی در دسترس شما قرار داده شده است تا از صرف هزینه‌های اضافه و اغلب بیهوده جلوگیری کنید.

با این حساب، دیگر با خیال راحت می‌توانید تمرکز خود را به جای نگرانی درمورد مشکلات توسعه فروشگاه، بر روی پیشرفت هرچه بیشتر آن معطوف کنید.

پیشنهاد نرم افزار ساخت فروشگاه اینترنتی پوپش

سرویس بلاگ پوپش، راهی مطمئن برای تولید محتوا

علاوه‌بر تمامی موارد ذکرشده، باید به سرویس وبلاگ پوپش نیز اشاره کرد که امکان تولید و ارائه محتوا را در قالب پست‌های مجزا به شما خواهد داد. تولید محتوا یکی از مهم‌ترین روش‌های ارائه اطلاعات به مشتریان است و اگر این موضوع به‌درستی انجام شود، فروش شما را بیش از حد انتظار بالا خواهد برد. امروزه از تولید محتوا به‌عنوان یکی از بهترین راه‌های جذب مخاطب و مشتری یاد می‌شود و رفته‌رفته ضرورت آن بیشتر از هر زمان دیگری خواهد شد.

یکی از بهترین و در عین حال سریع‌ترین روش‌های تولید محتوا، ارائه پست‌های مختلف در سایت یا فروشگاه اینترنتی خودتان است که نرم افزار ساخت فروشگاه اینترنتی پوپش آن را ارائه کرده است. این محتواها علاوه‌بر سرگرم کردن کاربران و جذب مخاطبان، قابلیت تبدیل آن‌ها به مشتریان را نیز دارا هستند. به‌عنوان مثال یک محتوای آموزشی درمورد محصولات فروشگاه علاوه‌بر این‌که می‌تواند بازدیدکنندگان زیادی را جذب کند، قابلیت آن را دارد که بازدیدکنندگان را به مشتریان وفادار شما تبدیل کند.

لذت داشتن یک اپلیکیشن اندرویدی را برای فروشگاه خود تجربه کنید

این روزها کاربران بر روی فروشگاه‌هایی که اپلیکیشن موبایل خود را دارند حساب ویژه‌ای باز می‌کنند و اطمینان خاطر بیشتری نیز به آن خواهند داشت. این موضوع کاملاً طبیعی است، زیرا در وهله اول، بیانگر حرفه‌ای بودن شماست و بهره‌مندی از نرم‌افزار موبایل؛ یعنی حضور دائمی نزد کاربران و مشتریان. ازآنجایی‌که استفاده از تلفن همراه در میان مردم بسیار زیاد است، قطعاً اولین انتخاب کاربران هنگام احساس نیاز به یک محصول یا خدمات، اپلیکیشن فروشگاهی شما خواهد بود.

با استفاده از نرم افزار ساخت فروشگاه اینترنتی پوپش، نه‌تنها می‌توانید یک فروشگاه آنلاین داشته باشید، بلکه امکان بهره‌مندی از ساخت اپلیکیشن فروشگاهی موبایل اندرویدی برای فروشگاه خود را نیز خواهید داشت. این موضوع به‌شدت می‌تواند روی تجربه مشتریانی که قبلاً از شما خرید کرده‌اند تأثیرگذار باشد و دلیلی مهم برای بازگشت مجدد آن‌ها به فروشگاه شما شود.

پیشنهاد نرم افزار ساخت فروشگاه اینترنتی پوپش

امکان دسترسی به تمام قابلیت‌های فروشگاه از طریق اپلیکیشن موبایل

تمامی خدمات و محصولاتی که در فروشگاه خود دارید را می‌توانید به شکلی ساده و آسان در اختیار کاربران اپلیکیشن فروشگاهی خود نیز قرار دهید. هر قابلیتی که فروشگاه شما دارد، به‌وسیله نرم‌افزار اندرویدی آن نیز در دسترس خواهد بود، مانند ثبت‌نام کاربران یا دسترسی به پنل کاربری جهت پیگیری سفارش‌ها و وضعیت ارسال مرسولات.

مطلب مرتبط : ساخت اپلیکیشن سوپرمارکت آنلاین

همچنین باید به این موضوع اشاره کرد که اپلیکیشن فروشگاهی مذکور، با رعایت تمامی استانداردهای لازم، به شما این امکان را می‌دهد تا آن را به‌سادگی در تمام مارکت‌ها منتشر کنید. پس از این بابت نیز نگرانی خاصی نخواهید داشت، زیرا تمام موارد موردنیاز در این اپلیکیشن رعایت شده است تا از بروز هرگونه مشکل در فرایند انتشار آن در مارکت‌های معتبر جلوگیری شود.

از مزایای مهم ساخت یک اپلیکیشن فروشگاهی باید به سادگی هرچه بیشتر در معرفی فروشگاه شما، افزایش اعتبار فروشگاه شما نسبت‌به رقبا و همچنین ارائه راحت‌تر محصولات یا خدمات اشاره کرد. این موارد تنها بخشی از تمام ماجراست و نتایج واقعی را زمانی خواهید یافت که افزایش فروش محصولات یا خدمات خود را تجربه کنید. به‌صورت کلی، فروشگاه‌های اینترنتی که از اپلیکیشن موبایل نیز بهره‌مند هستند، شانس بسیار بیشتری برای افزایش فروش خود دارند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج