adexo3
۱۳۸۵۸۳۴
۱ نظر
۴۲۰
۱ نظر
۴۲۰
پ

سرقت میلیاردی از گاوصندوق شوهر سابق

زنی با همدستی فرزندان و داماد خانواده، شوهر سابقش را بیهوش کرد و از گاوصندوق او ۴۰سکه و اسناد میلیاردی سرقت کرد. با شکایت این مرد سارقان تحت تعقیب قرار گرفتند.

جام جم: زنی با همدستی فرزندان و داماد خانواده، شوهر سابقش را بیهوش کرد و از گاوصندوق او ۴۰سکه و اسناد میلیاردی سرقت کرد. با شکایت این مرد سارقان تحت تعقیب قرار گرفتند.

 اوایل هفته جاری مردی میانسال با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران از همسر سابقش و سه عضو دیگر خانواده‌اش بابت سرقت اموال خانه‌اش شکایت کرد. پرونده با دستور قضایی به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در این باره گفت: دو بار ازدواج کردم. از همسر اولم دو دختر و یک پسر و از همسر دومم پسری خردسال دارم. یک‌سال قبل از همسر اولم جدا شدم. او با سه فرزندم زندگی می‌کرد و من هم با همسر دومم و پسر خردسال‌مان‌. گاهی دختر نوجوانم به خانه‌ام می‌آمد، چند هفته‌ای می‌ماند و می‌رفت. چند روز پیش وقتی سراغ گاوصندوقم رفتم تا اسناد و مدارکی از آنجا بردارم، دیدم محتویات آن خالی است. سند متعلق به مغازه‌ام، یک ملک در کرج و سه ملک در تهران که همگی میلیاردی ارزش داشتند همراه یک عدد ساعت مچی ۲۰۰میلیون تومانی‌ام و ۴۰سکه تمام بهار آزادی سرقت شده بود. چون به همسر سابقم شک داشتم، سراغش رفتم اما مدعی شد اموال دست او نیست. دختر نوجوانم در خانه بود که با دیدن من استرس گرفته و دستانش می‌لرزید. حدس زدم از ماجرا خبر دارد و با او صحبت کردم که آرام شد و برایم تعریف کرد که اموال را مادرش ــ همسر سابقم ــ با همدستی سه نفر دیگر به سرقت برده است. آنها حتی قصد جان من و پسر خردسالم را داشتند که ناکام مانده بودند. سارقان قصد داشتند تعطیلات نوروز امسال به بهانه دید و بازدید عید به خانه‌ام آمده و نقشه را اجرا کنند اما من اجازه ورود آنها به خانه را ندادم.

شاکی ادامه داد: دخترم برایم تعریف کرد که حتی آنها می‌خواستند مواد مخدر شیشه در خانه‌ام جا‌سازی کنند و بعد به پلیس اطلاع دهند تا دستگیر و به اعدام محکوم شوم. بعد هم با خیال راحت اموالم را تصاحب کنند. متهمان که در اجرای نقشه های خود به بن‌بست خورده بودند، دختر نوجوانم را اغفال کردند تا مرا با چای مسموم به داروی خواب‌آور بیهوش کند. دخترم از ترس آنها قبول کرده و ۱۰قرص را ازخواهرش تحویل گرفته و با آن ما را بیهوش کرد. همسر سابقم، پسر و دختربزرگم و داماد خانواده بااطلاع‌ازبیهوشی ما،واردخانه شده‌واموال داخل گاوصندوق راسرقت‌کرده وبعداثرانگشت مراپای مبایعه‌نامه‌هایی زده تااسناد سرقتی را انتقال دهند. حتی آنها ازصحنه بیهوشی ما هم فیلم گرفته بودند. آنها آ‌ن‌قدر حرفه‌ای عمل کردند که ما متوجه بیهوشی خود نشدیم.

ماموران برای رازگشایی از این سرقت به تحقیق از دختر نوجوان شاکی پرداختند که او اظهارات پدرش را تایید کرد. این در حالی بود که اثر انگشت همسر سابق شاکی نیز روی گاوصندوق کشف شد. 

مصطفی تقی‌زاده، بازپرس شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با شکایت این مرد، متهمان تحت تعقیب قرار گرفتند تا با دستگیری‌شان راز دیگر ابعاد پرونده فاش شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گاوصندوق باید مجهز به قفل ضد زورگیری باشه

      گاوصندوق مجهز به قفل هوشمند ضد زورگیری گاردمن بگیرید که حتی نتونن خودتون را مجب.ر کنند درب گاوصندوق را براشون باز کنید و دیگه اینکه خودشون بتونن بدون اجازه شما بازش کنند که براشو.ن فقط رویاست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج