۱۳۹۱۳۴۷
۸۰۵
۸۰۵
پ

این استان به حالت آماده باش درآمد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: به رانندگان توصیه کرد که هنگام عبور از گردنه‌ها و مسیرهای برفگیر حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و قبل از حرکت نیز از پربودن باک خودرو و سالم بودن تجهیزاتی مانند برف‌پاک کن و بخاری مطمئن شوند.

ایرنا : مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: به رانندگان توصیه کرد که هنگام عبور از گردنه‌ها و مسیرهای برفگیر حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و قبل از حرکت نیز از پربودن باک خودرو و سالم بودن تجهیزاتی مانند برف‌پاک کن و بخاری مطمئن شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: هلال احمر به دنبال هشدار هواشناسی در سطح استان در حالت آماده باش کامل قرار گرفت.

"محمد عشقی افزود: پس از دریافت هشدارهای صادره از هواشناسی در ۲۴ گذشته، شاهد بارش قابل توجه باران و برف در نقاط مختلف به خصوص در ارتفاعات و محورهای کوهستانی هستیم که جهت آمادگی هرچه بیشتر عوامل عملیاتی پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و کوهستانی جهت امداد رسانی‌های احتمالی به هموطنان تا اطلاع ثانوی در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

علیرضا فخاری استاندار تهران درباره آخرین وضعیت آتش سوزی بیمارستان گاندی گفت: الحمدالله هیچ تلفات و مشکلات تنفسی نداشته‌ایم و بیمارانی هم که نیاز به ادامه بستری داشتند به بیمارستان‌های دیگر منتقل شدند.

وی با بیان اینکه به دلیل اعلام شرایط نامساعد جوی ۱۲ پایگاه ثابت و موقت، تیم واکنش سریع، یک تیم امداد ونجات کوهستان و شعب هلال احمر در استان آماده ارائه خدمات امدادی به هموطنان هستند ادامه داد: نیروهای هلال احمر با استفاده از تمامی ظرفیت ها، آماده انجام عملیات هستند.

عشقی بیان کرد: تا حد امکان نیز از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، در محورهای دارای مه‌گرفتگی نیز استفاده از چراغ مه‌شکن و روشن کردن چراغ‌ها حتی در طول روز و حفظ فاصله طولی استاندارد با خودروها و پیش از آغاز سفر خود نسبت به بررسی وضعیت آب و هوایی مسیر تا مقصد، آگاهی لازم را کسب کنند.

سازمان هواشناسی کشور از نفوذ سامانه بارشی از جنوب غرب کشور طی روز جاری خبر داد.

وی گفت: تا مساعد شدن شرایط جوی به تمامی‌کوهنوردان توصیه می‌کنیم از صعود به ارتفاعات پرهیز کنند زیرا با توجه به بارش برف در ارتفاعات، احتمال حوادث کوهستانی دور از انتظار نیست .

مدیرعامل هلال احمر استان یزد تصریح کرد: هموطنان می‌توانند در صورت مواجهه با حوادث جاده ای، آوار و کوهستان، با شماره گیری تلفن ۱۱۲، درخواست امدادرسانی خود را به ندای امداد و نجات هلال احمر اعلام کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج