اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۴۹۹۸
۸۲۲
۸۲۲
پ

واکنش خبرساز یک مقام امنیتی به خبر گرانی دلار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره برنامه دشمنان برای افزایش شایعه‌پراکنی در روزهای آینده گفت: با نزدیک شدن به ۲۲ بهمن و روز برگزاری انتخابات، اتاق جنگ روانی و شایعه پراکنی دشمنان فعال شده و با انتشار دروغ ها سعی در التهاب آفرینی و ایجاد نگرانی برای مردم دارند.

فارس: معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره برنامه دشمنان برای افزایش شایعه‌پراکنی در روزهای آینده گفت: با نزدیک شدن به ۲۲ بهمن و روز برگزاری انتخابات، اتاق جنگ روانی و شایعه پراکنی دشمنان فعال شده و با انتشار دروغ ها سعی در التهاب آفرینی و ایجاد نگرانی برای مردم دارند.

واکنش خبرساز یک مقام امنیتی به خبر گرانی دلار

سیدمجید میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، با اشاره برنامه دشمنان برای افزایش شایعه‌پراکنی در روزهای آینده گفت: مردم در روزهای آینده باید منتظر انتشار دروغها و شایعات بیشتری باشند. با نزدیک شدن به یوم الله ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند روز برگزاری انتخابات اتاق جنگ روانی و شایعه پراکنی دشمنان فعال شده است و با انتشار دروغ ها سعی در التهاب آفرینی و ایجاد نگرانی برای مردم دارند.

وی تاکید کرد: به همین خاطر به دلیل‌ حساسیت مردم بیشترین دروغ سازی‌ها اقتصاد پایه خواهد بود. یک روز شایعه گرانی بنزین روز دیگر برق و یک روز شایعه گرانی گاز و روزی گرانی دلار تا مرز ۱۰۰ هزار تومان را شایع می‌کنند و آنرا در فضای مجازی ضریب می دهند.

میراحمدی تصریح کرد: هدف اصلی از این شایعات ایجاد نگرانی و نارضایتی و کاهش حضور در راهپیمایی و انتخابات است. معاون امنیتی وزیر کشور همچنین با اشاره به تمرکز دشمنان برای ایجاد التهاب در استان‌های مرزی هم تاکید کرد: مثلا در استان سیستان و بلوچستان دروغهای تحریک آمیزی را شایع می‌کنند تا استان را ملتهب کنند. ولی مردم هوشیار باشند و به شایعات و دروغ پردازی ها توجه نکنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج