۱۳۹۹۶۷۰
۱۱۷۰
۱۱۷۰
پ

پوتین به توهین بایدن پاسخ داد

ولادیمیر پوتین در واکنش به اهانت رئیس جمهوری آمریکا که همتای روسی خود را دیوانه خواند ، بار دیگر تکرار کرد که جو بایدن را برای ریاست کرسی کاخ سفید به ترامپ ترجیح می دهد.

 ایرنا: ولادیمیر پوتین در واکنش به اهانت رئیس جمهوری آمریکا که همتای روسی خود را دیوانه خواند ، بار دیگر تکرار کرد که جو بایدن را برای ریاست کرسی کاخ سفید به ترامپ ترجیح می دهد.

 پوتین پنجشنبه در پاسخ به پرسش «پاول زوربین» خبرنگار تلویزیون «روسیه-۱» درباره اظهارات اهانت‌آمیز بایدن گفت: ما آماده همکاری با هر رئیس جمهوری (در آمریکا) هستیم. اما من معتقدم که بایدن برای روسیه ارجح است. صحبت‌هایی که او (بایدن) کرده است، نشان می‌دهد که من کاملا درست می‌گویم.

پوتین افزود: او نمی‌تواند بگوید، ولادیمیر، ممنونم، آفرین، تو کمک زیادی کردی. شما از من پرسیدید که کدام (نامزد) بهتر است و من گفتم، بایدن. هنوز هم همان را تکرار می‌کنم.

رئیس جمهوری روسیه تصریح کرد: ما درک می‌کنیم که در سیاست داخلی آنجا (آمریکا) چه می‌گذرد و این کاملا واکنش درستی است که نشان می‌دهد من درست می‌گویم.

پوتین هفته گذشته در مصاحبه با زوربین در پاسخ به این پرسش که آیا روسیه، جو بایدن را به عنوان رئیس جمهوری آمریکا ترجیح می‌دهد یا دونالد ترامپ را، گفت: بایدن.

وی اظهار کرد: او (بایدن) باتجربه‌تر و قابل پیشی‌بینی‌تر، یک سیاستمدار «مکتب قدیمی» است. با این حال ما با هر رهبری که توسط مردم آمریکا انتخاب شود، کار خواهیم کرد.

پوتین افزود که دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سیاستمداری خارج از سیستم سیاسی این کشور است که «دیدگاه‌های خاص خودش را درباره توسعه روابط آمریکا با متحدانش دارد.»

به گزارش رویترز، بایدن هفته جاری ریس جمهوری آمریکا در جریان یک جلسه برای جمع‌آوری کمک‌های مالی برای انتخابات ۲۰۲۴، پوتین را «دیوانه» خواند.

وی در این جلسه خصوصی در سانفرانسیسکو در حالیکه درباره تغییرات آب و هوایی سخن می‌گفت، اظهار کرد: ما یک دیوانه مانند پوتین و دیگران داریم و همیشه باید نگران جنگ هسته‌ای باشیم اما تهدید موجود برای بشریت، اقلیمی است.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین در واکنش به اظهارات رئیس جمهوری آمریکا گفت: بایدن تنها به خاطر منافعش در رقابت‌های عرصه سیاسی داخل آمریکا به دنبال ایفای نقش به عنوان یک کابو (گاوچران) هالیوودی است و توهین وی به پوتین، توهین به خود ایالات متحده است.

سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه افزود: چنین اظهارات سخیفی از زبان رئیس دولت آمریکا بعید بود؛ اینکه وی به رئیس یک کشور مانند پوتین توهین کند، یک ننگ بزرگ برای خود ایالات متحده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج