۱۴۰۰۴۱۳
۵۳۲
۵۳۲
پ

اولین تصاویر از نخستین جیپ تمام برقی

۲۰۲۵ سالی به یادماندنی برای جیپ خواهد بود. این خودروساز ۲ خودرو برقی با باتری و مجموعه بزرگ‌تری از خودروهای پلاگین هیبرید را در برنامه گذاشته است.

همشهری آنلاین: ۲۰۲۵ سالی به یادماندنی برای جیپ خواهد بود. این خودروساز ۲ خودرو برقی با باتری و مجموعه بزرگ‌تری از خودروهای پلاگین هیبرید را در برنامه گذاشته است.

اولین تصاویر از نخستین جیپ تمام برقی

به نقل از موتور۱، آنتونیو فیلوسا، مدیرعامل جدید جیپ، در مورد برنامه‌های این شرکت برای سال آینده و استراتژی آن برای افزایش سهم بازار به رسانه‌ها توضیح داده است.

جیپ Wagoneer S در سه ماهه دوم سال جاری وارد تولید می شود و سپس در سه ماهه سوم برای یک دوره کوتاه، مدل ۲۰۲۴ به فروش می رسد. این سریع‌ترین جیپ تاریخ خواهد بود که در کمتر از ۳.۵ ثانیه به سرعت ۹۶کیلومتر در ساعت می‌رسد.

اولین تصاویر از نخستین جیپ تمام برقی

Wagoneer S با قدرت ۶۰۰ اسب بخار روی پلتفرم STLA Large مقیاس پذیر Stellantis سوار می شود، درست مانند Recon جدید که باید قبل از پایان سال عرضه شود.

جیپ تاریخ خاصی را برای تولید و ورود Recon اعلام نکرده، اما اولین فروش کامل خود را در سال ۲۰۲۵ همراه با Wagoneer S خواهد داشت.

اولین تصاویر از نخستین جیپ تمام برقی

خط تولید ۴X پلاگین هیبرید جیپ تا سال آینده پیشرفت خواهد کرد. یکی از مدل‌هایی که احتمالا وارد بازار می‌شود، Gladiator PHEV است که قبلاً اعلام شده بود. این مدل با برنامه‌ریزی جیپ در گروه ۵ مدل جدید یا نسخه‌های به‌روز شده در سال ۲۰۲۵ است.

خط تولید اصلاح‌شده بخشی از استراتژی این برند برای افزایش سهم بازار خود در ایالات متحده پس از ۵ سال متوالی کاهش فروش است.

اولین تصاویر از نخستین جیپ تمام برقی

جیپ اکنون مقدمات یک سال موفق را برای ۲۰۲۵ فراهم کرده است. این خودروساز قیمت چندین مدل را برای سال ۲۰۲۴ کاهش داده است، از جمله گرند چروکی و گلادیاتور که اخیراً به روز شده است. جیپ همچنین Wagoneer و Grand Wagoneer را در برند جیپ ادغام خواهد کرد.

Wrangler علاوه بر این، یک به‌روزرسانی برای این مدل سال ارائه خواهد کرد. فیلوسا همچنین تیم جدیدی را برای بهبود کیفیت و کاهش هزینه ها آماده کرده است.

اولین تصاویر از نخستین جیپ تمام برقی

بر اساس تاریخ های اعلام شده به نظر می رسد لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانیم تا ببینیم آیا همه این تلاش ها نتیجه می دهد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج