۱۴۰۱۹۲۰
۹۷۳۷
۹۷۳۷
پ

رپورتاژ آگهی

برترین برند های لوازم آرایشی موجود در ایران

برترین برند های لوازم آرایشی در بازار شامل برندهای ایرانی و خارجی هستند که با تنوع زیادی که دارند، در فروشگاه آنلاین و معتبر دیجی کالا عرضه شده‌اند. در این مقاله به معرفی برخی از این برندها می‌پردازیم.

برترین برند های لوازم آرایشی موجود در ایران

برترین برند های لوازم آرایشی همواره در بازار طرفداران خاص خود را داشته‌اند. با پیشرفت فناوری‌های تولید، وسایل آرایشی و افزایش تقاضا برای خرید آن‌ها، شرکت‌های متعددی در داخل و خارج از کشور به تولید این محصولات پرداخته‌اند. برندهای معتبر همیشه کیفیت را در کنار تنوع محصولات ارائه داده‌اند.

اما مشکل اینجاست که برندهای تقلبی یا فیک محصولاتی با ظاهر مشابه و بدون کیفیت تولید کرده‌اند که تفکیک آن‌ها از انواع اصلی کار دشواری است. به همین منظور، پیشنهاد می‌شود لوازم آرایشی را در هر برندی که می‌خواهید، از فروشگاه‌های معتبری مانند دیجی کالا خریداری کنید.

ویژگی های برترین برند های لوازم آرایشی چیست؟

برندهای معتبر آرایشی همیشه به فکر سلامت و زیبایی مشتریان خود هستند. برای شناخت و تفکیک برترین برند های لوازم آرایشی، لازم است با برخی ویژگی‌های محصولات تولیدی توسط آن‌ها که در ادامه آورده شده، آشنا شوید:

  • عدم استفاده از تست حیوانی: برترین برندهای موجود در بازار برای بررسی کیفیت و تست محصولاتشان از تست حیوانی استفاده نمی‌کنند و روش‌های دیگری را برای ارزیابی و کارآیی محصولاتشان به‌کار می‌گیرند.
  • عدم استفاده از مواد شیمیایی ناسالم: برندهای مطرح، کیفیت را فدای قیمت نمی‌کنند و سرب، پارابن و دیگر مواد مضر را در تولید محصولاتشان به‌کار نمی‌گیرند.
  • فرمولاسیون سالم: تولیدات آرایشی باکیفیت باید فرمولاسیونی مناسب داشته باشند و به پوست، چشم و صورت آسیبی وارد نکنند.
  • پوشش‌دهی عالی: بهترین لوازم آرایشی آن‌هایی هستند که پوست و اجزای صورت را به‌خوبی پوشش دهند و باعث تحریک و خشکی پوست نشوند.
  • طول عمر بالا: دوام و طول عمر همیشه یکی از ویژگی‌های لوازم آرایشی مرغوب است که‌ در برندهای معتبر تولید شده‌اند. شرکت‌های تولیدکننده لوازم آرایشی محصولاتشان را برپایه دانش زیبایی و فناوری‌های جدید تولید می‌کنند.
  • تنوع زیاد: برندهای معتبر و شناخته‌شده علاوه‌بر تولید محصولات آرایشی در رنگ‌بندی بالا، تنوع آن‌ها را نیز افزایش داده‌اند تا نیاز مشتریان را پوشش دهند.
  • بسته‌بندی مناسب: محصولات آرایشی مرغوب، بسته‌بندی باکیفیت و محکمی دارند که در مقایسه با تولیدات تقلبی کاملا برجسته هستند.

برترین برند های لوازم آرایشی خارجی کدامند؟

برترین برند های لوازم آرایشی موجود در ایران

برندهای خارجی لوازم آرایشی همیشه جزء اولین انتخاب‌های مشتریان هستند. اما تنوع این برندها به‌گونه‌ای است که خریدار دچار سردرگمی می‌شود. در ادامه معروف‌ترین برندهای آرایشی خارجی را معرفی کرده‌ایم.

برند شنل

تولیدات آرایشی شنل را با زرق و برق آن می‌شناسند. این برند نام‌آشنا، سال‌های زیادی است که در تولید انواع لوازم آرایشی مانند کرم‌پودرها و رژلب توانسته رقیب سرسختی برای سایر برندها باشد. لوازم آرایشی این برند معمولا جزء گران‌ترین محصولات در بازار هستند.

استی لادر، تولیدکننده بهترین محصولات آرایشی

برند استی لادر از سال 1946 تولید لوازم آرایشی را آغاز کرد و اکنون یکی از برندهای مطرح در جهان است. این برند علاوه‌بر لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و ادکلن‌‌های متنوعی را نیز تولید کرده است. در بیشتر سالن‌های زیبایی و آرایشی، محصولاتی مانند کانسیلر و کرم‌پودر از این برند وجود دارد.

برند دیور

در میان برندهای خارجی، برند پرطرفدار دیور توانسته با تولید محصولات آرایشی باکیفیت و خلاقانه، برتری خود را نسبت به سایر برندها اعلام کند. رژ لب‌های تولیدشده در این برند جزء پرفروش‌ترین محصولات آرایشی در بازار هستند.

برترین برند های لوازم آرایشی داخلی کدامند؟

باوجود برندهای معتبر خارجی، شرکت‌های معتبر ایرانی هم محصولات باکیفیت و قابل قبولی را در حوزه تولیدات آرایشی و بهداشتی ارائه داده‌اند. به همین دلیل افراد زیادی لوازم آرایشی ایرانی را به خارجی ترجیح می‌دهند. برترین برندهای لوازم آرایشی داخلی عبارت‌اند از:

  • برند مای (MY): برند مای یک برند داخلی و معتبر است که توانسته محصولات آرایشی خود را تحت استاندارد بین‌المللی ISO۲۲۷۲۶ تولید کند. برترین تولیدات این برند، عبارت‌اند از: رنگ مو، لوازم آرایشی برای مو و چشم، محصولات مراقبت از پوست و کرم‌های مرطوب‌کننده.
  • برند سینره (Cinere): برند سینره را اغلب با تولیداتی مانند سرم مو، شامپو، رنگ مو و ماسک‌های پوست می‌شناسند. این برند پرطرفدار محصولاتش را با ترکیبات مغذی و مفید برای پوست و مو تولید کرده است.
  • برند این‌لی (INLAY): برند این‌لی یکی از برترین برند های لوازم آرایشی است که توانسته حجم فروش خوبی را در بازار به خود اختصاص دهد. تمامی محصولات این برند با ترکیبات مرغوب و فرمولاسیون سالم تولید شده‌اند.
  • برند کالیستا (Callista): این برند نیز مانند برندهای معرفی‌شده در تولید محصولات خود از سرب، پارابن و ترکیبات ناسالم و مضر استفاده نمی‌کند و به‌جای آن مواد مغذی و ویتامین‌های مفید برای پوست و مو را جایگزین کرده است. از معروف‌ترین لوازم آرایشی این برند، اسپری فیکس، رژ لب، پنکیک و کرم‌پودر را می‌توان نام برد.
  • هیدرودم: برند هیدرودم در بازار بیشتر با محصولات مراقبتی پوست مانند کرم‌های بهداشتی، پماد و لوسیون‌های پوستی و ضدجوش شناخته شده است. محصولات آرایشی هیدرودرم شامل تونرها، پاک‌کننده‌ها و ضدآفتاب است.

برترین برند های لوازم آرایشی را از کجا بخریم؟

بعداز معرفی برندهای معتبر لوازم آرایشی، این سوال پیش می‌آید که محصولات اصلی و برندهای معتبر را از کجا پیدا کنیم؟ آیا تمامی این برندها در فروشگاه‌های اطراف ما موجود هستند یا اینکه باید هر برند را از فروشگاه مجزایی پیدا کنیم؟

بهترین مجموعه برای خرید لوازم آرایشی که می‌توانید تمامی برندهای فوق را به‌علاوه سایر برندهای دیگر و تنوع زیادی از محصولات آرایشی پیدا کنید، دیجی کالا است. در سایت دیجی کالا بعداز پیداکردن محصول مورد نظرتان می‌توانید قیمت به‌روز آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل با پرداخت آنلاین هزینه، آن را خریداری کنید و درب منزل‌تان تحویل بگیرید. در کنار این موارد، شما هر لوازم آرایشی را که از این مجموعه می‌خرید، خیالتان بابت اصل‌بودن و تاریخ انقضای آن راحت است.

جمع‌بندی

برترین برند های لوازم آرایشی همیشه تولیدات خود را با نوآوری و ترکیبات مفیدی برای پوست و مو تولید می‌کنند. در کنار برندهای خارجی، تولیدات داخلی هم در بازار وجود دارند که توانسته‌اند رقیب خوبی برای لوازم آرایشی وارداتی باشند.

برای اینکه بتوانید محصولات اصلی را از تقلبی تفکیک کنید، باید ویژگی‌های لوازم آرایش اصلی را به‌خوبی بشناسید. یک راه دیگر، خرید این محصولات از مراکز معتبری مانند دیجی کالا است. برای کسب اطلاع بیشتر درباره تنوع محصولات و برندهای لوازم آرایشی، می‌توانید به سایت دیجی کالا مراجعه کرده و از قیمت به‌روز لوازم آرایشی و نحوه خرید آن‌ها اطلاع پیدا کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج