۱۴۰۴۲۷۴
۱ نظر
۸۹۳
۱ نظر
۸۹۳
پ

رپورتاژ آگهی

معرفی بهترین سایت‌‌ ایرانی خرید از آمازون

این فروشگاه با دارا بودن حساب کاربری آمازون پرایم (Amazon Prime)، امکان ارسال سریع و مطمئن کالاها را به ایران مهیا کرده است. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید، تا با بهترین سایت خرید از آمازون امارات در ایران آشنا شوید.

معرفی بهترین سایت‌‌ ایرانی خرید از آمازون

حتما برای شما هم پیش آمده که کالایی را در سایت‌های خارجی مثل آمازون ببینید و آرزوی خرید آن را داشته باشید. یا شاید به دنبال کالایی خاص و اورجینال باشید که در ایران پیدا نمی‌شود یا اگر هم پیدا شود، از اصالت آن مطمئن نباشید. در این شرایط، خرید از فروشگاه آمازون امارات به عنوان راه حلی جذاب مطرح می‌شود، اما محدودیت‌های تحریم موجود در ایران، مانعی برای خرید مستقیم از این فروشگاه خواهد بود. سایت مستر دبی، به عنوان بهترین سایت خرید از آمازون و تحویل به ایران، این مشکل را برای شما حل کرده است.

مستر دبی، به عنوان اولین پلتفرم تخصصی خرید از آمازون امارات در ایران، تجربه‌ای آسان و بی دغدغه از خرید آنلاین اجناس اورجینال و برند را برای شما فراهم می کند. این فروشگاه با دارا بودن حساب کاربری آمازون پرایم (Amazon Prime)، امکان ارسال سریع و مطمئن کالاها را به ایران مهیا کرده است. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید، تا با بهترین سایت خرید از آمازون امارات در ایران آشنا شوید.

خرید مستقیم از سایت آمازون امارات و تحویل در ایران

با مستر دبی به دنیای بی‌پایان محصولات آمازون، دسترسی خواهید داشت. میلیون‌ها محصول از هزاران برند معتبر در دسترس شما هستند تا بتوانید هر آنچه که نیاز دارید را به راحتی پیدا کنید. فرقی نمی‌کند به دنبال چه چیزی هستید، از پوشاک و لوازم دیجیتال گرفته تا لوازم منزل، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، اکسسوری و ...، هر آنچه که بخواهید را می‌توانید در مستر دبی بیابید.

معرفی بهترین سایت‌‌ ایرانی خرید از آمازون

حتی اگر کالای مورد نظر شما در مستر دبی موجود نباشد، جای نگرانی نیست! تنوع بی‌نظیر محصولات در آمازون، همراه با سرعت و سهولت سفارش و خرید در مستر دبی، تجربه‌ای بی‌نظیر از خرید آنلاین از دبی را برای شما رقم خواهد زد. برای خرید اینترنتی از مستر دبی، ابتدا باید به این آدرس https://www.mrdubai.ir/ مراجعه کرده و در صورت عدم عضویت، ثبت نام کنید. پس از ورود به حساب کاربری خود، می‌توانید به دو روش محصول مورد نظرتان را خریداری کنید:

1. جستجو در سایت آمازون و کپی لینک محصول مورد نظر در بخش مربوطه در سایت مستر دبی

2. جستجو در سایت مستر دبی و انتخاب محصول از طریق دسته‌بندی‌ها

این فروشگاه اینترنتی با سابقه چندین ساله در زمینه خرید از آمازون و ارسال به ایران، تمام مراحل خرید، از جمله ثبت سفارش، پرداخت ارزی، حمل و نقل و گمرک را انجام می‌دهد تا شما بدون هیچ دغدغه‌ای، کالای خود را در ایران، درب منزل تحویل بگیرید.

توجه کنید، زمان ارسال کالاها از دبی به طور متوسط بین 3 تا 4 هفته کاری است.

مزایای خرید از آمازون امارات در ایران

بر اساس آمار رضایت خرید از سایت مستر دبی، این فروشگاه یکی از معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه خرید از سایت آمازون در ایران است. این وبسایت، به شما امکان می‌دهد به میلیون‌ها کالای موجود در آمازون امارات از جمله برندهای معتبر و محبوبی که در ایران به طور مستقیم در دسترس نیستند، دسترسی داشته باشید. 

معرفی بهترین سایت‌‌ ایرانی خرید از آمازون

علاوه براین، قیمت بسیاری از کالاها در آمازون امارات از قیمت آنها در ایران ارزان‌تر است، دلیل این امر این است که در امارات مالیات بر ارزش افزوده وجود ندارد و هزینه‌های حمل و نقل نیز به نسبت ایران پایین‌تر است؛ پس شما در مستر دبی با وجود خرید از دبی، تجربه خریدی ارزان‌تر از ایران را خواهید داشت. همچنین، به دلیل نظارت دقیق آمازون بر کیفیت محصولات عرضه شده در این فروشگاه، اصل بودن و کیفیت کالاهای موجود در مستر دبی، کاملا تضمین شده است. بنابراین با مستر دبی، امکان خرید اجناس اورجینال و برند از دبی برای شما فراهم شده است.

بهترین سایت های واسطه خرید از آمازون

وب‌سایت‌های متعددی مانند مستر دبی، ماکا رو،کاوان تأمین و .... به عنوان واسطه، امکان خرید از آمازون را برای ایرانیان فراهم می‌کنند. اما مسئله این است که با وجود تنوع بالای سایت‌های واسطه‌ها، انتخاب بهترین گزینه می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. براساس آمار بالای رضایت و خرید از مستر دبی، این سایت به عنوان یکی از قابل اعتمادترین وب‌سایت‌ فعال در این حوزه، در بین کاربران شناخته شده است.

مستر دبی به عنوان یکی از بهترین سایت‌ برای خرید آسان از آمازون، فرآیند سفارش و خرید از آمازون را برای شما ساده می‌کند. همچنین در این فروشگاه اینترنتی، امکان دسترسی به کالاهای سایت‌های ایبی، علی بابا، علی اکسپرس، نون و ... نیز برای شما فراهم شده است. شما با اتکا به تجربه و تخصص مستر دبی، خریدی آسان، امن و مطمئن از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین جهان را تجربه می‌کنید. این فروشگاه، با ارائه بهترین نرخ ارز و کمترین هزینه‌های ارسال، خریدی مقرون به صرفه از برندهای معتبر را برای شما رقم می زند.

علاوه براین، برخلاف بسیاری از سایت‌های واسطه، مستر دبی فقط به دنبال سفارش کالاهایی است که با قوانین و مقررات واردات کشورمان همسو و سازگار باشند. بنابراین، در این سایت خبری از اجناس ممنوعه یا غیرمجاز نیست و شما می‌توانید با خیالی آسوده از اصالت و سلامت کالا، سفارش خود را ثبت کنید. این موضوع خیال شما را از بابت عدم بروز مشکل در گمرک و مراحل ترخیص کالا راحت می‌کند.

قیمت‌های مناسب، ارسال سریع و مطمئن به ایران و پشتیبانی قوی تیم مستر دبی در تمام مراحل خرید، از انتخاب کالا تا دریافت آن، این سایت را به بهترین انتخاب برای خرید از دبی تبدیل کرده‌اند.

جمع بندی

با وجود تنوع بی‌نظیر محصولات آمازون، بسیاری از ایرانیان به دلیل تحریم‌ها، از خرید مستقیم از این فروشگاه اینترنتی جهانی محروم هستند. اما راه‌های جایگزینی برای تجربه لذت خرید از آمازون وجود دارد. در این مقاله، مستر دبی، معتبرترین سایت خرید از آمازون را به شما معرفی کرده‌ایم تا با خیالی آسوده، کالای مورد نظرتان را سفارش دهید و درب منزلتان در ایران تحویل بگیرید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چه به روزمون اوردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج