۱۴۱۱۲۴۸
۱ نظر
۱۹۲۷
۱ نظر
۱۹۲۷
پ

پیشنهاد یک امام جمعه برای کنترل قیمت‌ها در بازار سکه و ارز

خطیب جمعه دماوند عنوان کرد: بالارفتن قیمت ارز و سکه و تأثیر آن بر اقتصاد کشور نشانه بیماری مزمن اقتصاد ایران است که به دلیل غلبه بخش غیرمولد بر بخش مولد اتفاق می‌افتد.

روزنامه شرق نوشت: خطیب جمعه دماوند عنوان کرد: بالارفتن قیمت ارز و سکه و تأثیر آن بر اقتصاد کشور نشانه بیماری مزمن اقتصاد ایران است که به دلیل غلبه بخش غیرمولد بر بخش مولد اتفاق می‌افتد.

پیشنهاد یک امام جمعه برای کنترل قیمت‌ها در بازار سکه و ارز

فتاح‌دماوندی گفت: بالابردن قیمت دلار و سکه به بهانه اتفاقات سیاسی-امنیتی و ماهی‌گرفتن دلالان و سفته‌بازان از آب گل‌آلود باید متوقف شود. آن کسانی که ثروت‌های هنگفت دارند و منتظر فرصت هستند که در موقعیت‌های خاص سیاسی و در آستانه رویدادهای امنیتی یا نظامی موج‌آفرینی، تنش‌زایی و سودجویی کنند باید شناسایی و کنترل شوند.

امام‌جمعه دماوند افزود: فرار مالیاتی کسانی که با سکه و ارز، معاملات زیرزمینی و مخفی انجام می‌دهند، گاهی اوقات از حجم کل اقتصاد ایران بیشتر است. ️دولت باید همان‌طورکه گردش پول ملی را کنترل می‌کند، مبادلات ارز و سکه را هم کنترل کند. یعنی هرکس که ارز و سکه دارد، موظف باشد که آن را در بانک نگهداری کند و مقدار آن معین باشد و رصد شود و خارج از آن قاچاق و غیرقانونی محسوب شود. با کنترل و شمارش ارز و سکه و رصد دارندگان آن، تقاضای آن در بازار کم می‌شود و دیگر این دو کالا وسیله فرار مالیاتی، رشوه و اقتصاد زیرزمینی و قاچاق مواد مخدر قرار نمی‌گیرد و این نظارت باعث سقوط قیمت ارز و سکه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مشکل اقتصاد ایران فقط و فقط بانکها هستند.وگرنه با بگیر و ببند چنتا آدم چیزی درست نمیشه مگه سلطان سکه رو اعدام نکردن چی شد درست شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج