۱۴۱۲۲۶۱
۱۰۰۱
۱۰۰۱
پ

پیرترین مرد جهان راز عمر طولانی خود را لو داد

پیرترین مرد جهان در سن ۱۱۱ سالگی بالاخره پرده از راز عمر طولانی خود برداشته است.

گجت نیوز: پیرترین مرد جهان در سن ۱۱۱ سالگی بالاخره پرده از راز عمر طولانی خود برداشته و اتفاقا حقایق عمر او برخلاف چیزی است که همه فکر می‌کنند. جان تینیس وود که بیش از نیم قرن است بازنشسته شده حالا عنوان رکورد گینس پس از ویسنته پرز مورا ونزوئلایی به این مرد رسیده است. در واقع حالا جان تینیس وود است که به عنوان پیرترین مرد جهان شناخته می‌شود و او پس از دریافت این رکورد، پرده از راز عمر طولانی خود برداشته که باعث حیرت همه شده است. اگر شما هم می‌خواهید شاید تا این سن زندگی کنید و علاقه دارید تا شیوه زندگی این مرد را پیاده کنید.

 راز عمر طولانی پیرترین مرد جهان

تا چند هفته گذشته ویسنته پرز مورا ونزوئلایی به عنوان پیرترین مرد جهان شناخته می‌شد که در اوایل این هفته در سن ۱۱۴ سالگی درگذشت. پس از او عنوان پیرترین مرد جهان به تینیس وود بریتانیایی رسید که حدود نیم قرن است بازنشسته شده و اکنون در ۱۱۱ سالگی به سر می‌برد. تینیس وود، حسابدار بازنشسته و کارمند سابق خدمات پستی است که متولد ۱۹۱۲ در مرسی ساید در شمال انگلستان بوده و در طول عمر خود، دو جنگ جهانی و دو پاندمی بزرگ بیماری را پشت سر گذاشته است.

پیرترین مرد جهان راز عمر طولانی خود را لو داد

تینیس وود پیرترین مرد جهان

او زمانی که از راز عمر طولانی اش پرسیده می‌شود پاسخ عجیبی را داده و اعلام کرده که طول عمر او فقط شانسی بوده و هیچ رژیم غذایی خاصی را ندارد. همچنین اعلام کرده حتی در این سن هم هر هفته جمعه چیپس و ماهی می‌خورد؛ چراکه این دو را بسیار دوست دارد. تینیس وود بریتانیایی همچنین پاسخ جالبی داده و گفته که شما یا طولانی زندگی می‌کنید یا کوتاه و نمی‌توانید کار زیادی در مورد آن انجام دهید.

رکوردهای جهانی گینس در بیانیه‌ای اعلام کرد که ادعای تینیس وود برای این رکورد توسط کارشناسان و گروه تحقیقاتی کهنسال شناسی که فهرستی از ابر صدساله‌های تایید شده جهان را فهرست می‌کند، ارزیابی و تایید شده است. در حال حاضر مسن‌ترین زن و به طور کلی مسن ترین فرد زنده ماریا برانیاس موررا اسپانیایی است که در سن ۱۱۷ سالگی به سر می‌برد.

پیرترین مرد جهان راز عمر طولانی خود را لو داد

تینیس وود پیرترین مرد جهان در حال دریافت رکورد گینس

طبق نظر برخی افراد، تینیس وود دیدگاهی تا حدودی سنجیده در مورد وضعیت جهان و زندگی ارائه کرده و این که کار زیادی نمی‌توانیم انجام دهیم، می‌تواند تا حدودی برخی را آسوده کند که وضعیت آنها تماما در نتیجه عملکرد خودشان نبوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج