adexo3
۱۴۱۵۱۷۸
۱۰ نظر
۴۳۰۴
۱۰ نظر
۴۳۰۴
پ

پیام جدید و معنادار نتانیاهو درباره جنگ با ایران

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل روز چهارشنبه ۱۷ آوریل در دیدار با آنالنا بربوک و دیوید کامرون، وزرای خارجه آلمان و بریتانیا گفت: «به روشنی بگویم ما خودمان تصمیم می‌گیریم و دولت اسرائیل هر کاری را که لازم است برای دفاع از خود انجام خواهد داد.»

انتخاب: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل روز چهارشنبه ۱۷ آوریل در دیدار با آنالنا بربوک و دیوید کامرون، وزرای خارجه آلمان و بریتانیا گفت: «به روشنی بگویم ما خودمان تصمیم می‌گیریم و دولت اسرائیل هر کاری را که لازم است برای دفاع از خود انجام خواهد داد.»

 نخست‌وزیر اسرائیل در دیدار با وزرای خارجه آلمان و بریتانیا گفت که این دولت حق دفاع از خود را در پی حمله موشکی و پهپادی ایران برای خود محفوظ می‌دارد. آنالنا بربوک، وزیر خارجه آلمان از لزوم "خویشتن‌داری هوشمندانه" سخن گفت.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل روز چهارشنبه ۱۷ آوریل در دیدار با آنالنا بربوک و دیوید کامرون، وزرای خارجه آلمان و بریتانیا گفت: «به روشنی بگویم ما خودمان تصمیم می‌گیریم و دولت اسرائیل هر کاری را که لازم است برای دفاع از خود انجام خواهد داد.»

دفتر نتانیاهو در بیانیه‌ای اعلام کرد که اسرائیل از هر دو کشور برای حمایت "بی‌سابقه" در خنثی کردن حمله ایران قدردانی می‌کند. در این بیانیه آمده است که نتانیاهو همچنین در مورد ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه به آنها توضیح داده و تاکید کرده که "ادعای سازمان‌های بین‌المللی مبنی بر قحطی در غزه کاملا نادرست است".

وزیر خارجه آلمان در این دیدار خواستار خویشتن‌داری اسرائیل شد و آن را نشانه قدرت این کشور دانست. آنالنا بربوک گفت: «من از تسلیم حرف نمی‌زنم، بلکه درباره یک مهار عاقلانه صحبت می‌کنم که چیزی کمتر از قدرت نیست.»

به گفته بربوک، اسرائیل این قدرت را با "پیروزی دفاعی" خود در هفته گذشته به اثبات رساند. به گفته او، واکنش محدود به حمله ایران نشان می‌دهد که اسرائیل قادر است با "شرکایی قوی و دولت‌های منطقه" از خود دفاع کند و از این طریق به ایران نشان دهد که تا چه اندازه "دچار اشتباه محاسباتی و در منطقه منزوی شده است".

وزیر خارجه آلمان افزود: «یکی از قوی‌ترین سلاح‌ها علیه ایران، تمایل مردم همه کشورهای منطقه به زندگی در صلح است.»

دولت بایدن و چندین کشور غربی دیگر متحد با اسرائیل از دولت بنیامین نتانیاهو به تأکید خواسته‌اند که در اقدام علیه ایران که می‌تواند منجر به جنگ منطقه‌ای شود، عجله به خرج ندهد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      حرف مفت میزنی

    • ناشناس

      قبل حمله اطلاع بده یه باک بنزین بزنیم🤣

    • ناشناس

      به نتانیاهو تا اطلاع ثانوی به پناهگاهای امن تر باشید از قدرت ایران متمدن دلاور مطلع هستید

    • ناشناس

      اگه یه نفر در دنیا در مورد حقانیت فلسطین شک داشت توی این ۶ ماه فهمیده که اسراییل ظالمترین رژیم است

    • ناشناس

      اگه « اصلنم درد نداشت » ! چرا اینقدر پس جلز و ولز می کنید دیگه؟ ساختار دفاعی عالیتونم دیدیم . خوبه فیلمهاش واضح و روشن نشون میده گنبد آهنین را !! اگر نخورده بودید اینقدر زوزه نمی کشیدید که پس بزنید باز

    • ناشناس

      اسراییل دقیقا الان مثل یه بچه لوس وبی تربیت هست که پدر و مادرش رو تربیتش اصلا کار نکردن و الان هم که بزرگ شده تو رو خودشون وامیسه..و به حرفشون گوش نمیده.

    • مهدی

      چرا ما بعد از انقلابی که برای ساختن و ابادکردن کشورمان انجام شد در گیر عراق و فلسطین شدیم مردم آگاه باشید دشمنان ایران می خواهند مارا سرگرم کارهای دیگر کنند و همچنان کشور ما عقب مانده باشد ما نباید قدرت و ثروت کشورمان را با این جنگهای بیهوده تلف کنیم

    • ناشناس

      دارن هندونه زیر بغل نتانیاهو میذارن تا گولش بزنن حماقت نکنه به ایران حمله کنه 🤪🤪🤪🤪

    • ناشناس

      کلامی از مادر عروس 🤪

    • ناشناس

      کاری که آلمانی هر با یهودی ها کردند، یزید هم نکرد! الان نفع شون در حمایت از یهودی هاست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج