adexo3
۱۴۸۸۴۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

دلیل غیبت مرموز «کیم جونگ اون»

آژانس جاسوسی کره‌جنوبی با اعلام اینکه دلیل شش هفته غیبت مرموز رهبر کره‌شمالی را کشف کرده، گفت که عدم حضور کیم جونگ اون در انظار عمومی جراحی قوزک پای وی بوده است.

خبرگزاری ایسنا: آژانس جاسوسی کره‌جنوبی با اعلام اینکه دلیل شش هفته غیبت مرموز رهبر کره‌شمالی را کشف کرده، گفت که عدم حضور کیم جونگ اون در انظار عمومی جراحی قوزک پای وی بوده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد؛ رئیس آژانس اطلاعات ملی سئول امروز (سه‌شنبه) خطاب به قانونگذاران کشورش گفت که یک پزشک خارجی در ماه سپتامبر و یا اکتبر کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی را جراحی کرده و یک کیست را از قوزک پای راست وی خارج کرده است.

مشاور شین کیونگ-مین، از قانونگذاران اپوزیسیون کره‌جنوبی تایید کرد که آژانس جاسوسی سئول در جریان نشست غیرعلنی قانونگذاران، این اطلاعات را فاش کرده است.

غیبت طولانی مدت کیم جونگ اون باعث انتشار گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره سلامتی وی شد اما تصویر رهبر کره‌شمالی مجددا در اوایل ماه جاری میلادی در حالی در رسانه‌ ملی این کشور منتشر شد که وی با کمک عصا راه می‌رفت.

با این که هنوز مشخص نیست اطلاعات محرمانه آژانس جاسوسی کره‌جنوبی از کجا به دست آمده است، اما سئول همواره تحولات در همسایه شمالی خود را با دقت زیر نظر دارد و رویدادها را به صورت لحظه به لحظه تحلیل می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج