اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۰۲۱
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

قیمت سکه در سراشیبی سقوط افتاد

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از نزدیکی قیمت سکه بانکی و بازار به یکدیگر تا دو روز آینده خبرداد و گفت: تعدیل قیمت سکه در دستور کار بانک مرکزی است.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از نزدیکی قیمت سکه بانکی و بازار به یکدیگر تا دو روز آینده خبرداد و گفت: تعدیل قیمت سکه در دستور کار بانک مرکزی است.

محمد کشتی آرای با اشاره به تعطیلی حدود یک هفته ای بازار اصلی سکه و طلا، از کاهش قیمت جهانی طلا به ۱۷۱۲ دلار در هر اونس و همچنین نرخ دلار خبرداد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با بیان اینکه نزدیکی قیمت سکه بانکی و بازار یکی دو روز دیگر به طول خواهد انجامید، تصریح کرد: امروز تقاضای خرید سکه افزایش یافته است.

وی افزایش تقاضا را باعث عدم کاهش قیمت سکه در بازار اعلام کرد و افزود: با توجه به پایان یافتن تعطیلی اخیر، تقاضای خرید افزایش یافته است و همین امر مانع کاهش قیمت و نزدیکی نرخ سکه بانکی و بازار به یکدیگر می شود.

کشتی آرای با تاکید بر اینکه تصمیم گیری برای ادامه کاهش قیمت سکه بانکی بستگی به سیاست بانک مرکزی دارد، عنوان کرد: بانک مرکزی در حال حاضر تعدیل قیمت سکه و ارز را مدنظر دارد و اقداماتی را در این زمینه انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه نوسانات قیمت سکه تا رسیدن به یک نرخ تعادلی ادامه دارد، اظهارداشت: با توجه به واگذاری وسیع سکه، در چند روز آینده قیمت سکه در بازار و بانک به هم نزدیک می شود و اختلاف قیمت به حداقل می رسد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم را ۵۹۰ هزار تومان، طرح جدید را ۵۲۸ هزار تومان، نیم سکه را ۲۷۹ هزار تومان، ربع سکه را ۱۴۳ هزار تومان، گرمی را ۷۵ هزار تومان و هر گرم طلای زرد ۱۸ عیار را ۵۵ هزار تومان اعلام کرد.

منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

قیمت سکه در سراشیبی سقوط افتاد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • a friend

      به دو دلیل از این خبر شاد شدم
      اول اینکه این سرمایه دارا پوزشون خورده میشه تا انقد پول مملکت رو بلاک نکنن(البته اینایی که من میشناسم با این چیزا تکون نمیخورن)
      دوم اینکه یکی از نزدیکانم باید حدود 600 تا سکه مهریه بده به یه خانم

    • سلمان

      ارزون میشه.میشه؟آره میشه.پس بمون تا بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج