اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۴۴۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

علم الهدی: ماجرای «جام زهر» تکرار نشود

امام جمعه مشهد با اشاره به مذاکرات ایران و گروه ۱+۵‌ گفت: ملت ایران یک مرتبه نوشیدن جام زهر توسط امام مظلوم خود را تجربه کرده‌اند، این مردم تحمل ندارند مقام معظم رهبری دوباره جام زهر را بنوشد. هر نوع نتیجه‌ای که مذاکرات داشته باشد اگر خلاف میل مقام معظم رهبری باشد مردم در مقابل آن خواهند ایستاد.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه مشهد گفت:‌ اگر مذاکره کنندگان بتوانند به نتیجه مطلوب دست یابند یک جریان سیاسی حق ندارد این قضیه را به نام خود تمام کرده و حیات سیاسی خود را تجدید کند.

آیت الله سید احمد علم الهدی، با اشاره به مذاکرات ایران و گروه ۱+۵‌ گفت: امروز همه چشم‌ها به مرکز وین دوخته شده تا نتیجه مذاکرات مشخص شود. باید واقع گرا بود و توجه داشت که سرنوشت مذاکرات هر چه که باشد ملت ما سرسختانه مقابل دشمنان اسلام خواهد ایستاد که در راس آنها آمریکا قرار دارد.

وی تصریح کرد: عداوت این مردم با آمریکا هرگز از بین نخواهد رفت و این نفرت به صورت نهادینه شده در نسل ما باقی خواهد ماند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: همه باید بدانیم که اگر مقام معظم رهبری اجازه برگزاری مذاکرات را نمی‌داد این پیروزی قابل دسترسی نبود. اگر این مذاکرات به توافق نرسید دولت نباید اجازه دهد برخی عناصر سودجو با احتکار اجناس در بازار سودجویی کنند. دولتمردان ما باید جلوی این سودجویان که مانند زالو خون مردم را می‌مکند را بگیرند.

امام جمعه مشهد ادامه داد:‌ اگر بنا باشد همچنان این مذاکرات ادامه یابد ضمن تقدیر و تشکر از مذاکره کنندگان امیدواریم این فرآیند با حفظ عزت ملت ایران ادامه یابد.

وی تصریح کرد: باید توجه داشت دستگاه تبلیغاتی حکومت‌های انگلیس و آمریکا به دنبال این هستند که نتیجه مذاکرات هرچه که باشد منجر به اختلاف افکنی در کشور ما شود. مذاکرات هر طور که تمام شود نباید مذاکره کنندگان به جای تقدیر توبیخ شوند.

امام جمعه مشهد بیان کرد: ملت ایران یک مرتبه نوشیدن جام زهر توسط امام مظلوم خود را تجربه کرده‌اند، این مردم تحمل ندارند مقام معظم رهبری دوباره جام زهر را بنوشد. هر نوع نتیجه‌ای که مذاکرات داشته باشد اگر خلاف میل مقام معظم رهبری باشد مردم در مقابل آن خواهند ایستاد.

وی با اشاره به آغاز هفته بسیج آن را بزرگترین نماد مقاومت توصیف کرد و افزود:‌ بسیج پیش از اینکه یک جریان اجتماعی باشد یک تفکر است. بسیجی را نمی‌توان با تهاجم نظامی از بین برد چرا که مقاومت بسیجی مرز نشناس است. امام خمینی (ره) تفکر بسیج را از واقعه عاشورا الهام گرفت و آن را به مردم ایران عرضه کرد.

علم الهدی با بیان اینکه نباید تعادل بین واردات و صادرات کالا در کشور بر هم خورد، تصریح کرد: در همه مباحث اقتصادی، نگاه به دولت است با این حال اگربنا باشد مردم به کمک مسوولان نیایند هیچ مدیری نمی‌تواند اقتصاد را مدیریت کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: تقاضا تنها نقطه‌ای است که مردم از طریق آن می‌توانند به کمک دولت آمده و به مدیران در مدیریت اقتصاد کشور کمک کنند. توسعه تقاضای کاذب در جامعه بزرگترین ضربه به مدیریت اقتصادی وارد می‌کند. اگر مردم در تقاضا افسار گسیخته عمل کنند مدیریت اقتصادی کشور نیز ناممکن خواهد شد.

علم الهدی اضافه کرد:‌ آن فرد ثروتمند که اقدام به خرید اتومبیل چند میلیارد تومانی می‌کند یک تروریست است چون عطش تقاضا را بر مردم شدت می‌بخشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج