اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۵۷۹
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

اوباما: فشارها علیه ایران برداشته نخواهد شد

اوباما در این سخنرانی که بخش اعظم ان به مباجث اقتصاد داخلی آمریکا اختصاص داشت در موضوعات مرتبط به سیاست خارجی روی موضوع هسته ای ایران و اوضاع خاورمیانه تاکید گذاشت.

برترین ها: باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در آخرین نطق سالانه خود در کنگره این کشور که ساعاتی پیش در جمع اعضای دو مجلس نمایندگان و سنای آمریکا و نیز اعضای کابینه اش برگزار شد.

بار دیگر با تکرار مواضع واشنگتن در قبال برنامه های هسته ای ایران گفت که آمریکا خود را متعهد می داند مانع دست یابی ایران به سلاح هسته ای شود.

اوباما در این سخنرانی که بخش اعظم ان به مباجث اقتصاد داخلی آمریکا اختصاص داشت در موضوعات مرتبط به سیاست خارجی روی موضوع هسته ای ایران و اوضاع خاورمیانه تاکید گذاشت.

وی با تاکید دوباره مبنی بر اینکه آمریکا هیچ گزینه ای را در مقابله با برنامه هسته ای ایران کنار نخواهد گذاشت، افزود : تازمانی که مقامات ایران به مسئولیت های خود بی اعتنایی کنند فشارهای شکننده بین المللی علیه ایران برداشته نخواهد شد.

رییس جمهوری آمریکا که این روزها با فشارهای نامزد های جمهوریخواه انتخابات سال آینده ریاست جمهوری آمریکا درباره اهمال در مقابله با برنامه هسته ای ایران روبروست در دفاع از سیاست خود در قبال برنامه هسته ای ایران با تاکید بر اینکه موضع گیری کنونی جهان در مقابل ایران دستاورد سیاست وی است، تاکید کرد که دولت وی اختلاف های بین المللی بر سر نحوه برخورد با برنامه هسته ای ایران را به اتحاد تبدیل کرده است.

رییس جمهوری آمریکا در عین حال تاکید کرد که هنوز حل مسالمت آمیز مساله هسته ای ایران امکان پذیر است و اگر ایران مسیر کنونی خود را تغییر دهد می تواند بار دیکر وارد جامعه بین المللی شود.

مساله عراق و افغانستان، اوضاع سوریه و دیگر کشورهای درگیر موج ناآرامی ناشی از انقلاب های عربی، تاکید بر تعهد آمریکا به امنیت اسراییل و نیز کشته شدن اسامه بن لادن از دیگر موارد مورد اشاره رییس جمهوری آمریکا در نطق سالانه خود در کنگره بود.

منبع: عصرایران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج