اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۸۷۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خرید خانه توسط شوهر برایش دردسرساز شد

شوهرم حفظ آینده را در خرید خانه‌ در جاهای مختلف می‌داند و از مخارج خانه کم گذاشته است تا آینده‌مان بهتر رقم بخورد.

فارس: زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم حفظ آینده را در خرید خانه‌ در جاهای مختلف می‌داند و از مخارج خانه کم گذاشته است تا آینده‌مان بهتر رقم بخورد.

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه ۲۴۰ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

* شوهرم وسایل مورد نیاز خانه را با دعوا تهیه می‌کند

این زن با اشاره به اینکه طلاق تنها راه نجات من از این زندگی است، اظهار داشت: شوهرم به جای اینکه به فکر خرج زندگی‌مان باشد، دائم خانه خریده و در این زمینه سرمایه‌گذاری می‌کند.

وی با بیان اینکه فرزندی نداریم، ادامه داد: شوهرم با اصرار و دعوا وسایل مورد نیاز خانه را تهیه می‌کند ولی به جای آن خانه می‌خرد.

* وضع مالی شوهرم خوب است

زن بار دیگر با اشاره به اینکه وضع مالی شوهرم خوب است، عنوان کرد: می‌خواهم از او جدا شوم چون خسیس است و اصلاً به دوام زندگی مشترک‌مان فکر نمی‌کند.

وی افزود: مدت زیادی نیست که با شوهرم زیر یک سقف زندگی می‌کنم، در حقیقت در زمان عقد فکر نمی‌کردم که رفتارهای شوهرم به این اندازه مرا عذاب دهد.

* برای آینده، خانه می‌خرم

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه نمی‌‌دانم چرا همسرم با خرید خانه مشکل دارد، گفت: همسرم باید بداند که من به خاطر آینده و زندگی مشترک‌مان در جاهای مختلف سرمایه‌گذاری کرده و خانه تهیه می‌کنم.

وی با بیان اینکه وضع مالی خوبی دارم، افزود: همسرم سطحی‌نگر است و تصور می‌کند که من خسیس بوده و به فکر زندگی مشترک‌مان نیستم ولی این طور نیست.

* شوهرم تصور می‌کند که ندادن خرجی خانه مساوی با حفظ آینده است

زن بار دیگر در حضور قاضی این شعبه با اشاره به اینکه نمی‌خواهم شوهرم به این شکل و با خرید خانه، به فکر آینده و زندگی مشترک‌مان باشد، اظهار داشت: شوهرم نسبت به زندگی‌مان بی‌اهمیت بوده و فکر می‌کند نباید خرج خانه را بدهد تا آینده‌مان حفظ شود.

مرد بیان کرد: به خاطر همسرم هر سختی را تحمل می‌کنم و اگر از خرجی خانه کم گذاشته‌ام، نیز باید بداند که با پس‌انداز و خرید ملک آینده‌مان رقم می‌خورد.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات مرد و زن، حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و از هر دوی آنها خواست که گذشت داشته باشند همچنین از مرد خواست به جای سرمایه‌گذاری در جاهای مختلف، بیشتر به فکر تهیه وسایل مورد نیاز زندگی‌اش باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج