adexo3
۲۱۴۵۴
۲۳ نظر
۵۱۰۵
۲۳ نظر
۵۱۰۵
پ

تعرض وحشیانه به ۱۰ زن جوان توسط دو مرد هوسران

دو مرد جوان كه متهم هستند زنان را مي‌ربودند و آنها را مورد تجاوز قرار مي‌دادند در دادگاه كيفري‌استان تهران محاكمه شدند.

شرق: دو مرد جوان كه متهم هستند زنان را مي‌ربودند و آنها را مورد تجاوز قرار مي‌دادند در دادگاه كيفري‌استان تهران محاكمه شدند.

، اين دو متهم از سال ۸۵ زنان جوان را به عنوان مسافر سوار ماشين مي‌كردند و در اطراف كرج آنها را مورد آزار جنسي قرار مي‌دادند و اموال‌شان را سرقت مي‌كردند.

اولين شكايت توسط دختري جوان به ماموران داده و وي مدعي شد وقتي به عنوان مسافر او را سوار ماشين كردند در بياباني روي صندلي عقب ماشين مورد آزار قرار دادند.

اين دختر گفت: وقتي متوجه شدم مسيري كه مي‌روند اشتباه است و آنها نيت بدي دارند سعي كردم از ماشين بيرون بپرم اما درها قفل بود و نمي‌شد آن را باز كرد. آنها من را به بياباني بردند و خواستند به من تجاوز كنند اما مقاومت كردم.

آنها دو نفر بودند و نمي‌توانستم كاري بكنم با اين حال تا جايي كه مي‌توانستم مقاومت كردم. من را كتك زدند و زخمي‌ام كردند بعد مورد تجاوز قرار دادند. هرچه پول و طلا هم داشتم گرفتند و رفتند.

مدتي بعد شكايت ديگري به ماموران ارايه شد. در اين شكايت هم زني جوان ادعا كرده ‌بود در همان مسيري كه شاكي قبلي گفته ‌بود ربوده شده و مورد آزار قرار گرفته‌است. اين زن گفت: خيلي دست و پا مي‌زدم و سعي مي‌كردم جلوي تجاوز دو مرد را بگيرم.

آنها براي اينكه مقاومت من را بشكنند به من مواد تزريق كردند بي‌حال شدم و آنها مرا مورد آزار قرار دادند و اموالم را هم سرقت كردند.

در حالي‌كه تعداد شاكيان رو به ‌افزايش بود ماموران متوجه شدند متهمان به صورت باندي و با برنامه‌ريزي قبلي اين جرايم را انجام مي‌دهند و فقط اموالي را مي‌دزدند كه قابل رديابي نيست.

در مدت سه سال تعداد شاكيان دو مرد ناشناس به ۱۰ زن افزايش يافت، بنابراين گشت‌هاي پليس در مسيري كه احتمال مي‌رفت دو مرد متجاوز مرتكب جرم شوند فعال شد تا اينكه ماموران به پرايدي كه با مشخصات خودرو متهمان شباهت داشت، مشكوك شدند.

وقتي ماموران به اين ماشين نزديك شدند متهمان آن را رها كردند و پا به فرار گذاشتند. اتومبيل به پاركينگ پليس انتقال يافت و تحقيقات آغاز شد. ماموران متوجه شدند شماره‌ پلاك ماشين مربوط به مردي به‌نام شاهين است كه در اطراف كرج زندگي مي‌كند.

وقتي ماموران به خانه اين فرد رفتند متوجه شدند او همان متهمي است كه دنبالش مي‌گردند. خانواده‌ اين مرد گفتند چند روزي است از شاهين خبر ندارند و نمي‌دانند كجاست.

بررسي‌هاي پليسي ادامه يافت و ماموران بعد از مدتي توانستند شاهين را در مخفيگاهش شناسايي و بازداشت كنند. او كه در ابتدا مقاومت مي‌كرد بعد از چندين جلسه بازجويي بالاخره لب به اعتراف گشود و گفت: من با همدستي يكي از دوستانم به‌نام خسرو زنان را مي‌دزديدم و مورد آزار قرار مي‌داديم و بعضي از آنها را كه مقاومت مي‌كردند با مواد بي‌حال‌شان مي‌كرديم.

پس از دستگيري دو متهم هر ۱۰ زن بار ديگر شكايت خود را مطرح كردند. يكي از اين دختران جوان كه دچار بيماري شديد روحي هم شده‌است گفت: هرچه التماس كردم با من كاري نداشته‌باشيد و هرچه بخواهيد به شما مي‌دهم مي‌خنديدند و توجهي نمي‌كردند. هدف آنها سرقت نبود بلكه مي‌خواستند تجاوز كنند. چون من لاغراندام هستم و زور زيادي نداشتم دست و پايم را بستند و كتكم زدند و بعد مورد تجاوز قرار دادند.

پرونده در ادامه تحقيقات به شعبه ۷۹ دادگاه كيفري‌استان تهران فرستاده شد و كيفرخواستي از سوي دادستان عليه آنها درخصوص اتهام آدم‌ربايي و سرقت مقرون به آزار نيز صادر شد. شعبه ۷۹ دادگاه كيفري به رياست قاضي محمد كشكولي در دو مرحله تشكيل جلسه داد.

در مرحله اول متهمان درخصوص اتهام تجاوز به عنف به ۱۰ زن مورد بازجويي قرار گرفتند. آنها كه در مراحل اوليه به تجاوز به زنان اقرار كرده‌بودند اين بار اعترافات خود را پس گرفتند و مدعي شدند حرف‌هاي شاكيان فقط يك ادعاست و آنها فقط سرقت كردند و هيچ تجاوزي انجام ندادند.

قبل از تشكيل جلسه متهمان به دليل تجاوز به عنف، دو مرد جوان با توجه به كيفرخواست صادر شده درخصوص اتهام آدم‌ربايي و سرقت مقرون به آزار و ضرب‌وجرح شاكيان در شعبه‌اي ديگر محاكمه شدند.

آنها اتهام آدم‌ربايي را قبول نكردند و مدعي شدند فقط دست به سرقت زده‌اند. با اين حال از سوي قضات مجرم شناخته و هر كدام به ۲۵ سال حبس، رد مال و پرداخت ديه به شاكياني كه به آنها آسيب وارد كرده‌بودند، محكوم شدند.

روز گذشته خسرو و شاهين به اتهام تجاوز به عنف مورد محاكمه قرار گرفتند اما از آنجايي كه برخي شاكيان از جمله دختر جواني كه دچار بيماري رواني شده‌است در دادگاه حضور نداشتند ادامه رسيدگي به پرونده به بعد موكول شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چرا به اعدام محکوم نشدند تا هر کثافتی به خودش اجازه ندهد به جان و مال وناموس زنان تجاوز کند اگر به زندان محکوم شوند بعد با وثیقه یا عفو آزاد می شوند

    • bachemosbat

      من از خودم فتوا صادر نمیکنم ولی چرا این مفسدین رو از روی زمین بر نمی دارند .؟ بعد از مدتی هم یک عفو می خوره و دوباره به جامعه بر می گردند و ممکن است اینبار .........

    • sarina

      به نظر من که باید اعدامشون کنن به فجیع ترین وضع تا درس عبرتی باشه برای بقیه

    • سميرا

      اي آدها رو بايد دست و پاشون رو بست و با چاقو تيكه تيكه كرد زير خاك دفن كرد.كثافتا...................

    • ناشناس

      آشغال‌‌ها

    • مهدی

      ایرانیها واقعا انسان های مجازات گرایی هستند،این مجرم ها بیمارند باید درمان بشند نه اینکه باهاشون احساسی برخورد کرد...با اعدام کردن اینها هیچ نفعی به جامعه نمیرسه...

    • lمحمد

      به نظربنده بايد ادامشون كرد

      پاسخ ها

      • پدرام

        اعدام، نه ادام!

    • بدون نام

      كثافتا

    • yas

      به نظر من کسی که با دختران جوان این کارها را کرده باید اعدام شود ...

    • محمدعلی

      سلام خسته نبا شید، واقعاً جای تاسف است، من هم بادوستان معتقدم که این شیطان صفتان پست باید در آتش سوزاند شوند تا جامعه از لوث وجود آنان پاک شود.

    • فاران

      بی انصافهای سنگدل ، این همه مقاومت و عجز و لابه و التماس زنان رو میدیدند و می خندیدند !!
      جز اعدام چاره ی دیگری هست ؟؟؟

      پاسخ ها

      • mehrdad

        salam faran aziz lotfan vase man email befrest. Adress email: mehrdad_qi_645@yahoo.com montazer hastam. mamnoon

    • bahar

      واقعا متاسفم

    • melissa

      تمام موهای تنم راست شد.... اعدام که حتما باید بکنن.. ولی چجوری می خوان اون روحیه داغونه اون دخترا رو درست کنن.

    • m

      اخه تا چه اندازه کمبود
      یه نفر به من بگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • omid

      only edam

    • بدون نام

      تنها مجازات تجاوز اعدام هست. این قضیه با زنا که دو طرف خودشون راضی هستن خیلی تفاوت داره

    • سپیده

      اعدام واسه یه لحظه است اونا بایدزجرکش بشن طوری که درس عبرت برای دیگران باشند

    • زهرا

      فقط میتونم بگم حیف جوونهای پاک و ساده ی هشت سال دفاع مقدس که ازجونشون گذشتن برای اینجور آدم های کثیف که هرغلطی میخوان میکنن...
      خیلی مذهبی نیستم ولی واقعا قیافه های ساده شونو که میبینم دلم میگیره...

    • جواد

      واقعا جای تاسف دارد چرا باید بعضی افراد اینقدر کثیف باشند که هم سرقت ناموس کنند و هم سرقت اموال. علت چیست و چه باید کرد این افراد کم نیستند. مسائل جنسی و فقر اقتصادی بی فرهنگی اعتیاد بیداد میکند باید فکری کرد البته اعدام مفید است ولی کافی نیست.وقتی پای حرف این کثافت ها هم مینشینی آنقدر از محرومیت هایشان میگویند که آدم میماند که عامل اصلی را در کجا باید جسنجو کرد.
      من اگر جای مسئولین بودم تمام اینهارااز جامعه جراحی میکردم و از هیچ کسی هم ابائی نمی داشتم.

    • علی

      اونی که باید کشته بشه وکیلیه که با گرفتن دومیلیون سعی میکنه حق زنارو از بین ببره ویاد میده شاهد ندارن انکار کنین!

    • ناشناس

      تمام اين داستان علكيه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج