adexo3
۲۳۹۶۴
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

بانوان صاحب قهوه‌خانه می شوند

رییس اتحادیه قهوه‌خانه‌داران گفت: ما پیگیر راه‌اندازی قهوه‌خانه‌ ویژه بانوان هستیم و در نظر داریم با همکاری و اجازه نیروی انتظامی و اداره اماکن، مکانی مختص بانوان ایجاد کنیم و صحبت‌هایی نیز در این رابطه صورت گرفته است.

ایسنا: رییس اتحادیه قهوه‌خانه‌داران گفت: ما پیگیر راه‌اندازی قهوه‌خانه‌ ویژه بانوان هستیم و در نظر داریم با همکاری و اجازه نیروی انتظامی و اداره اماکن، مکانی مختص بانوان ایجاد کنیم و صحبت‌هایی نیز در این رابطه صورت گرفته است.

عباس علائی اظهار کرد: در رابطه با تشکیل قهوه‌خانه ویژه بانوان باید به درستی شرایط و جزئیات آن مورد بررسی قرار گرفته و نظرات را از مراکز مربوطه دریافت کرده و بعد از بررسی و سنجیدن شرایط به نتیجه مشخصی در این رابطه برسیم.

وی اظهار داشت: مدتی است که گرایش مردم به قهوه‌خانه‌ها زیاد شده و این نشان می‌دهد که مردم سنت خود را دوست دارند و گذشتگان خود را همیشه به خوبی یاد می‌کنند.

رییس اتحادیه قهوه‌خانه‌داران درباره گرفتن مجوز برای تاسیس قهوه‌خانه ویژه بانوان گفت: برای این موضوع متقاضیان زیادی داریم وضوابطی نیز نیروی انتظامی دارد که البته به حق است و نباید قهوه خانه‌ها در نزدیکی مراکز آموزشگاهی، مدارس به ویژه مدارس دخترانه، مساجد یا بانک‌ها و موارد دیگر باشند و بیشتر در مکان‌هایی باشند که حالت تجاری دارد و کمتر مسکونی است.

وی تاکید کرد:‌ قلیان مخصوص اتحادیه قهوه خانه‌داران است و هیچ صنف دیگری نمی‌تواند قلیان ارائه دهد و در این صورت اگر کسی این کار را انجام دهد، کار غیر قانونی کرده واین نوعی تداخل صنفی محسوب شده و تداخل صنفی نیز منجر به بسته شدن و در صورت تکرار ابطال مجوز خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاران

      دست مریزاد، هرچی میتونین توصیه های بهداشتی رو حذف و قلیونها رو با آب و تاب و طعمهای مختلف تحویل ملت دهید !!!

    • samane2

      age vaghean in karo bokonid kheili alie

    • بدون نام

      زن جایی تو قهوه خانه نداره هیچ ربطی هم به سنت نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج