اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۵۷۱۸
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

پیوستن اعضای ارتش افغانستان به طالبان

استاندار هلمند افغانستان امروز (شنبه) اعلام کرد که دست‌کم ۶۵ سرباز افغانی از ارتش جدا شده و به طالبان پیوسته‌اند و این افراد سلاح و تجهیزاتشان را نیز با خودشان برده‌اند.

استاندار هلمند افغانستان امروز (شنبه) اعلام کرد که دست‌کم ۶۵ سرباز افغانی از ارتش جدا شده و به طالبان پیوسته‌اند و این افراد سلاح و تجهیزاتشان را نیز با خودشان برده‌اند.

به گزارش شبکه العربیه، میرزا خان رحیمی، استاندار هلمند خاطرنشان کرد که سربازانی از تیپی در ارتش افغانستان با تجهیزات و سلاحشان به طالبان پیوسته‌اند و گروهی به منطقه سانجین برای انجام تحقیقات در این خصوص اعزام شدند.

پس از اینکه نیروهای بین المللی بیشتر عملیات نظامی خود را در سال میلادی گذشته در افغانستان پایان دادند، تحولات اخیر حکایت از آن دارد که نیروهای امنیتی افغانستان که به تنهایی می‌جنگند، تلفات‌های بسیاری داده‌اند.

در همین حال، طالبان در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای افغانی از پایگاهشان "توبه خود را اعلام کرده و تسلیم مجاهدان شده‌اند".

از زمانی که شهر قندوز در شمال افغانستان به دست طالبان سقوط کرد، دولت اشرف عبدالغنی، رئیس جمهوری افغانستان در آماج اعمال فشارهای روز افزونی به دلیل نابسامان شدن وضعیت امنیتی قرار گرفته است.

با وجود این که نیروهای امنیتی تاکنون با تلاش‌های طالبان برای سیطره بر لشگرگاه، مرکز استان هلمند برخورد کرده‌اند، اما نتوانسته‌اند شورشیان را از مناطق این شهر بیرون برانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج