اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۸۰۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اختلاف دیرینه‌ شوهركشی را رقم زد!

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از مرگ مردي به دست همسرش درپي بروز اختلاف خانوادگي ميان‌ آن‌ دو خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از مرگ مردي به دست همسرش درپي بروز اختلاف خانوادگي ميان‌ آن‌ دو خبرداد.

سرهنگ ابراهيم سعيدي در تشریح جزئيات این حادثه اظهارکرد: در ساعت دو بامداد روزسه‌شنبه ششم تيرماه سال جاري از سوی پلیس ۱۱۰ خبری مبنی بر درگیری و ضرب و جرح در يكي از محله‌هاي ميانه واصل شد كه پس از وصول خبر، عوامل انتظامی و آگاهی در محل حاضر شدند.

وي با بيان اينكه پيش از بررسی نیروی انتظامی، زن و شوهر جوان که هر دو مصدوم بودند توسط خانواده‌هایشان به بیمارستان منتقل شده‌ بودند، گفت: مرد جوان كه ۲۶ سال سن دارد قبل از انتقال به بیمارستان فوت كرد.

فرمانده انتظامی ملایر اضافه‌كرد: زن پس از ارتکاب قتل سناریویی مبنی بر حمله فردی ناشناس به منزلشان و ضرب و جرح از سوی وی را مطرح کرد و سعی در گمراه کردن پلیس را داشت اما ماموران پلیس با دقت موضوع را بررسی کرده و پس از به‌دست آوردن شواهد و قراین و شنیدن صحبت‌های مستاجر این زوج که در طبقه فوقانی منزل آنان زندگی می‌کند و انجام بازجویی از زن، به اصل ماجرا از طریق اعترافات وی پی بردند.

سعيدي اختلافات شدید بین زن و شوهر را عامل اصلی این حادثه عنوان و ابراز کرد: زن در بازجویی های خود اعلام کرده که با شوهرش اختلاف دیرینه‌ای داشت و در شب حادثه این اختلافات شدت گرفته و درگیری لفظی و سپس کمی کتک کاری بین آنان به وجود آمد و پس از درگیری در حالی که شوهرش برای استراحت دراز کشیده بود، با چاقوی آشپزخانه به وی حمله کرد.

به گفته فرمانده انتظامي ملاير، متهم دستگيرشده كه ۲۱ سال سن دارد، پس از اعتراف به قتل همسرش و تشكيل پرونده به دادسرا و پس از آن به زندان منتقل شد.

سعیدی، با بيان اينكه ازدواج بدون آگاهی، تحقیق و مشاوره یکی از دلایل این اختلافات است و افزود: متاسفانه برخی از ازدواج‌ها بدون شناخت دقیق و انجام مشاوره صورت می گیرد و درگیری و دعوای شدید زناشویی در برخی از موارد حوادث دلخراشی را در پی دارد.

وی اظهار داشت: جوانان قبل از ازدواج حتما برای مشاوره اقدام کنند و پس از رسیدن به تفاهم برای داشتن یک زندگی شیرین، طولانی و سراسر محبت تلاش کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج