adexo3
۲۶۹۳۸۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

خبرهایی از ۳ سریال پرطرفدار

منتقدان تلويزيوني از فصل دوم فارگو نيز استقبال پرشوري كرده‌اند تا درنهايت امتياز آن را در سايت متاكريتيك بر اساس ۳۳ نقد نوشته شده به ۱۰۰/۹۶ برسانند. سايت روتن توميتو نيز مي‌نويسد: "فصل دوم فارگو تمام المان‌هايي كه آن را به يك مجموعه موفق تبديل كرده در خود دارد و بار ديگر با كاراكترهاي جذاب، بدبيني بامزه و فضاي عجيب و غريبش تماشاگران را با خود همراه مي‌كند."

راك دهه هفتادي، زامبي‌ها و سرماي داكوتاي شمالي!

۷ فاز: شبكه اچ‌بي‌او پخش يك سريال درام ده اپيزودي را در برنامه‌هاي آينده خود دارد. "وينيل" سريال تازه اين شبكه در همكاري با مارتين اسكورسيزي، ميك جگر و ترنس وينتر پخش خواهد شد. بابي كاناوال در نقش ريچي فاينسترا، رييس يك كمپاني ضبط موسيقي در دهه هفتاد ميلادي كه سعي در نجات اين كمپاني دارد در اين سريال به ايفاي نقش پرداخته. اوليويا وايلد، ري رومانو، جونو تمپل، جك كوييد، مكس كسلا، جيمز جگر و پل بن-ويكتور نيز در اين سريال حضور دارند.

وينتر گرداننده و دستيار تهيه‌كننده و اسكورسيزي به همراه جگر و گروهي ديگر به عنوان تهيه‌كنندگان اين مجموعه حضور دارند. "وينيل" در سال ۲۰۱۶ از سوي شبكه اچ‌بي‌او پخش خواهد شد. رييس كمپاني اچ‌بي‌او مايكل لومباردو درباره اين مجموعه گفته است: "موسيقي رولينگ استون ممكن است در اين سريال حضور داشته باشد اما نه بيشتر از ديگر موسيقي‌هاي مشهور آن دوره. پسر ميك در اين سريال حضور دارد، او در نقش موسيقيداني جوان بازي مي‌كند كه هيچ شباهتي به پدرش ندارد. گروه او هم ارتباطي با رولينگ استون ندارد. همه چيز در دوران و خط سير متفاوتي مي‌گذرد."

خبرهایی از  3 سریال پرطرفدار

مجموعه تلويزيوني "مردگان متحرك" كه اين روزها از سوي شبكه اي‌ام‌سي در حال پخش است نيز به دو اپيزود مياني خود نزديك شده و تماشاگران هوادار اين مجموعه در انتظارند تا بالاخره به پاسخ برخي سوالات‌شان برسند. هفته گذشته تقابل نافرجامي ميان دريل به همراه تماشاگران با گروه تازه‌اي از نجات‌يافتگان آواره در جنگل اتفاق افتاد كه باعث شد گمان كنيم در دو اپيزود آينده اين سريال به خط داستاني جالبي درباره گروه تازه آدم بدها به نام "نجات دهندگان" به رهبري كاراكتر شرور نگان (با بازي جفري دين مورگان) مي‌رسيم. اما پيش از آن نجات يافتگان داستان بايد با گروه عظيمي از زامبي‌ها روبه‌رو شوند. تئوري‌هاي مختلفي وجود دارد كه بايد براي رسيدن به واقعيت هركدام به تماشاي اپيزود بعدي در يكشنبه شب نشست.

در آخر به هيجان‌انگيزترين خبر تلويزيوني اين روزها مي‌رسيم. پس از نمايش فصل اول سريال "فارگو"، اقتباسي از فيلم برادران كوئن به همين نام از شبكه اف‌ايكس بازيگران هاليوودي زيادي خواستار بازي در فصل دوم اين سريال شدند. در نهايت با انتشار ليست بازيگران حاضر در فصل دوم نام‌هاي قطعي حضار در اين مجموعه را شناختيم. پاتريك ويلسون، تد دانسون، جين اسمارت، جسي پلمونز، نيك آفرمن، كريستن دانست، و برد گرت در فصل دوم اين سريال نقش‌آفريني كرده‌اند.

حال و هواي فيلم كوئن‌ها به خوبي به اين سريال تزريق شده و تماشاي سكانس‌هاي كوئن‌وار به طور قطع از بزرگترين لذت‌هاي اين سريال است. منتقدان تلويزيوني از فصل دوم فارگو نيز استقبال پرشوري كرده‌اند تا درنهايت امتياز آن را در سايت متاكريتيك بر اساس ۳۳ نقد نوشته شده به ۱۰۰/۹۶ برسانند. سايت روتن توميتو نيز مي‌نويسد: "فصل دوم فارگو تمام المان‌هايي كه آن را به يك مجموعه موفق تبديل كرده در خود دارد و بار ديگر با كاراكترهاي جذاب، بدبيني بامزه و فضاي عجيب و غريبش تماشاگران را با خود همراه مي‌كند." فصل دوم "فارگو" از ۱۲ام اكتبر شروع به پخش كرده و ۱۴ام دسامبر امسال به پايان خواهد رسيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی مقصودلو

      اگر منظور از مردگان متحرک (walking dead) هست سیزن 5 این سریال جند وقت پیش تموم شد و با بیش از هفده میلیون بیننده در هر قسمت رکورد زده. فکر میکنم اطلاعات درج شده قدیمیه چون سریال در حال پخش اپیزود میانی نیست بلکه کلا" سیزن چند ماه پیش تموم شده. در ضمن اگر مقدور هست اسم انگلیسی سریال رو هم جلوش بنویسید چون خیلی ها با اسم ترجمه شده ایرانیش آشنا تیستند. ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج