اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هتك حرمت اسلام و پيامبر اكرم

صدها تن از تندروها و فعالان راست گراي صهيونيستي و شهرك نشينان يهودي در تظاهراتي گسترده در خيابان‌هاي شهرك قديمي بيت المقدس سالروز اشغال اين شهر را در سال ۱۹۶۷ جشن گرفتند.

صدها تن از تندروها و فعالان راست گراي صهيونيستي و شهرك نشينان يهودي در تظاهراتي گسترده در خيابان‌هاي شهرك قديمي بيت المقدس سالروز اشغال اين شهر را در سال ۱۹۶۷ جشن گرفتند.

اين يهوديان افراطي شعارهايي را در اهانت به حضرت محمد (ص) سردادند و به دين اسلام و مسلمانان دشنام دادند.

شبكه ۱۰ تلويزيون رژيم صهيونيستي و برخي شبكه‌ها و برخي سايت‌هاي روزنامه‌هاي يهودي گزارش دادند: يهوديان تندرو در صف‌هاي منظمي در خيابان اصلي و خيابان‌هاي ديگر بيت المقدس تظاهرات كردند.

تظاهرات يهوديان تندرو از قبر "شيمون" آغاز شد و تا منطقه الشيخ جراح كه اكثرا عرب‌نشين است گذشت و به ديوار البراق در مسجد الاقصي رسيد.

يهوديان تندرو در اين تظاهرات شعارهايي اهانت آميز عليه اعراب و مسلمانان سر دادند از جمله اينكه "اعراب را بايد قرباني كنيم" و "مناطق عرب و كشورهاي عربي را بايد به آتش كشيد".

نيروهاي امنيتي و نيروهاي گارد جمهوري و پليس رژيم صهيونيستي نيز در اين تظاهرات در مناطق مختلف بيت‌المقدس مستقر بودند. اين در حالي بود كه اين تظاهرات به درگيري‌ ميان ساكنان الشيخ جراح و يهوديان تندررو منجر شد.

هم‌چنين اين تظاهرات به منطقه باب العامود يكي از مناطقي كه شامل بيشترين درگيري ميان يهوديان و فلسطيني‌ها بوده رسيد. پايگاه اينترنتي المحيط گزارش داد: در اين تظاهرات دست كم ۴۰ هزار صهيونيست حضور داشتند.

منبع : ایسنا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج