adexo3
۲۸۶۷۵۰
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

عرضه بازی Worms ۴ روی گوگل پلی استور

بازی Worms ۴ از آبان ماه فقط برای سیستم عامل iOS عرضه شده بود ولی حالا نسخه‌ی اندروید آن هم منتشر شده و کاربران سیستم عامل اندروید هم می‌توانند این بازی را با قیمت ۲٫۴۹ دلار از گوگل پلی استور (Google Play Store) دانلود کنند.

مجله دیجی کالا - فرزانه احسانی مؤید: بازی Worms ۴ از آبان ماه فقط برای سیستم عامل iOS عرضه شده بود ولی حالا نسخه‌ی اندروید آن هم منتشر شده و کاربران سیستم عامل اندروید هم می‌توانند این بازی را با قیمت ۲٫۴۹ دلار از گوگل پلی استور (Google Play Store) دانلود کنند.

عرضه بازی Worms 4 روی گوگل پلی استور

Worms جزو بازی‌های دیجیتالی نوستالژیک محسوب می‌‌شود و تقریبا همه با آن خاطره دارند. مکانیزیم Worms ۴ و فضای آن شبیه همان نسخه‌های قبلی تهیه شده، ولی بعضی جزییات اندکی تغییر کرده؛ کرم‌ها کماکان در همان دو جهت بالا و پایین حرکت می‌کنند، باید از حمله‌ی بقیه جان سالم به در ببرند و دشمن‌ها را نابود کنند. اما گرافیک بازی نسبت به قبل «کارتونی‌تر» شده و تعداد کرم‌ها هم کم‌تر شده است.

عرضه بازی Worms 4 روی گوگل پلی استور

اگر به یاد داشته باشید، در نسخه‌ی اصلی و قدیمی Worms در هر تیم، پنج کرم بود که توسط پنج نفر به صورت آنلاین بازی می‌شد. اما در نسخه‌ی موبایلی آن، تعداد کرم‌ها ۴ تا شد و در Worms ۴ که جدیدا آمده، هر تیم از ۳ کرم تشکیل می‌شود. در واقع کم شدن تعداد اعضا در این بازی آنلاین چند نفره به این دلیل بوده که این روزها کاربران، کم‌تر سراغ بازی‌های چند نفره می‌روند.

عرضه بازی Worms 4 روی گوگل پلی استور

این بازی حالت تک نفره هم دارد. در حالت تک‌نفره باید از ۸۰ مرحله عبور کنید و هرچه امتیازهای بیش‌تری به دست بیاورید، اسلحه‌ها و تجهیزات بهتری برای کشتن دشمنان نصیب‌تان می‌شود. تجربه‌ی تک‌نفره‌ی این بازی برای یادگرفتن حقه‌ها و طرفندها جالب است اما چالش واقعی زمانی آغاز می‌شود که آنلاین و چند نفره بازی کنید.

عرضه بازی Worms 4 روی گوگل پلی استور

البته گویا این بازی روی بعضی گوشی‌های هوشمند خوب و روان کار نمی‌کند که در این صورت، آن‌ها می‌توانند درخواست کنند تا پول‌شان را پس بگیرند.

عرضه بازی Worms 4 روی گوگل پلی استور

در گوگل پلی امکان خرید آیتم درون‌برنامه‌ای هم برای این بازی وجود دارد.

اگر اولین بار است که درباره‌ی بازی Worms می‌شنوید و تجربه‌ی بازی با کرم‌ها را ندارید، توصیه می‌کنیم نسخه‌های قدیمی این بازی را از همان گوگل پلی دانلود کنید.

عرضه بازی Worms 4 روی گوگل پلی استور
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج