اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۷۹۲۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تشکر علی لاریجانی از مقام معظم رهبری

رییس مجلس شورای اسلامی از راهنمایی های داهیانه رهبر معظم انقلاب برای حل موضوع هسته ای تشکر کرد و گفت: امروز روز بسیار فرخنده ای در تبلور و تجلی اراده ملت ایران است.

خبرگزاری ایرنا: رییس مجلس شورای اسلامی از راهنمایی های داهیانه رهبر معظم انقلاب برای حل موضوع هسته ای تشکر کرد و گفت: امروز روز بسیار فرخنده ای در تبلور و تجلی اراده ملت ایران است.

علی لاریجانی در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس پس از خیرمقدم به رییس جمهوری برای حضور در خانه ملت برای ارائه لایحه بودجه ۹۵ و برنامه ششم توسعه اظهار داشت: دولت امروز لوایح بودجه ۹۵ برنامه ششم توسعه را تقدیم مجلس می کند که روز بسیار فرخنده ای در تجلی اراده ملت است زیرا موضوع هسته ای به نتیجه رسیده و تحریم ها برداشته شده است.

وی از رییس جمهوری، وزیر امور خارجه و تیم مذاکره کننده هسته ای که تلاش زیادی در این راه داشتند، تشکر کرد و یادآور شد: آنها در دو سال و اندی گذشته زمان زیادی را مشغول این کار بودند، همت زیادی مصروف کردند تا این مشکل و معضل از جلوی پای ملت برداشته شود و دیشب همه شاهد بودیم آخرین گام برای برداشته شدن تحریم ها انجام شد.

وی ادامه داد: این کار اهمیت استقامت ملت را نشان می دهد که این راه، راه بسیار پرفراز و نشیبی بود و با پایداری و استقامت خودشان، اراده خود را در این موضوع بسیار اساسی محقق کردند.

عضو شورای عالی امنیت ملی خاطرنشان کرد: لازم است از تلاش های انجام شده و پایمداری ملت ایران سپاسگزاری صمیمانه ای کنیم و مخصوصا از حمایت ها و هدایت های روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی که در طول این ۱۲ سال ماجراهای مختلفی در مساله هسته ای رخ داد با راهنمایی های خودشان هم در ایجاد فناوری هسته ای نقش ایشان، اول بود و هم در تثبیت موقعیت ایران در موضوع هسته ای بسیار ارزشمند و یکه بود.

وی تصریح کرد: حل مساله در دوران اخیر با نقش آفرینی رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار ارزشمندو هدایت های ایشان راهگشا بود.

رییس مجلس شورای اسلامی باردیگر از راهنمایی های رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادوار مختلف که دولت های مختلف حضور داشتند، تشکر کرد و گفت: این راهنمایی ها بسیار موثر بود.

وی گفت: آرزو می کنم با انجام این اقدام فضای جدیدی برای تلاش و ایجاد رونق در تولید و سرمایه گذاری در کشور فراهم شود و دوره جدیدی برای ایران رقم بخورد.

رییس مجلس شورای اسلامی باردیگر از حضور رییس جمهوری در مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      چرا کسی از ملت تشکر نمیکنه که این همه حمایت کردند دولت رو ! ؟!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج