اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۰۲۰۳۳
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

نهاوندیان: همه نتیجه انتخابات را بپذیرند

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: همه باید حاصل انتخاب مردم را بپذیرندرئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق از سوی مردم و کاندیداها اظهار کرد: همه کسانی که در انتخابات مشارکت داشته‌اند باید حاصل انتخاب مردم را بپذیرند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: همه باید حاصل انتخاب مردم را بپذیرندرئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق از سوی مردم و کاندیداها اظهار کرد: همه کسانی که در انتخابات مشارکت داشته‌اند باید حاصل انتخاب مردم را بپذیرند.

محمد نهاوندیان در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به نتایج مشارکت بالای مردم در انتخابات امروز اظهار کرد: مشارکت پرشور مردم در انتخابات قطعاً به قدرت مذاکراتی ما در همه عرصه‌های بین المللی دو جانبه و چندجانبه اضافه می‌کند و بسیاری از حرف‌های ناروایی که برخی از بدخواهان ایران اسلامی علیه کشورمان مطرح می‌کردند با حضور مردم در صحنه باطل می‌شود.

وی به همزمانی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با زمان اجرای برجام اشاره کرد و گفت: رفع عزتمندانه تحریم‌ها، انسجامی ملی در فضای اقتصادی کشور برای مشارکت و سرمایه گذاری خیلی مناسب‌تر از گذشته فراهم کرد. به عبارت دیگر با رفع تحریم قسمتی از ریسک سرمایه گذاری در ایران و کار اقتصادی با ایران را کم کردیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: انتخابات امروز علاوه بر اینکه می‌تواند پیامی تقویت کننده مبنی بر انسجام سیاسی کشور منتقل کند، کاملا ریسک کار اقتصادی را کمتر کرد.

نهاوندیان ادامه داد: همانطور که در تحلیل‌های بسیاری از موسسات اقتصادی آمده است ایران امیدبخش ترین اقتصاد نوظهور پیش رو خواهد بود.

رئیس دفتر رئیس جمهور همچنین در پاسخ به پرسشی در مورد تاثیر حضور مردم پای صندوق‌های رای در مسائل منطقه‌ای خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم نشان می‌دهد که در منطقه‌ای که نگرانی‌های جدی امنیتی وجود دارد، این ایران است که پایتخت امنیت منطقه است و هر جای دیگر که به دنبال راه حل مشکلات هستند حتما باید روی ایران اسلامی حساب کنند.

وی با بیان اینکه حضور مردم پای صندوق‌های رای راه حصول امنیت را نشان می دهد، افزود: رابطه میان امنیت و مردم سالاری رابطه ای دوسویه است در همین راستا اگر ایران از چنین امنیتی افتخارآمیز سیاسی برخوردار است، به دلیل اتکای نظام به مردم و تصمیم گیری نظام با اتکا به آرای مردم است.

نهاوندیان تصریح کرد: چنانچه کشورهای دیگر نیز بخواهند در کشورشان امنیت داشته باشند باید به آرای مردم اتکا کنند.

وی همچنین بر لزوم توجه برخی قدرت‌های جهان بر آرای مردم تاکید کرد و گفت: برخی قدرت‌های جهانی نیز که در گذشته سوء محاسبه داشته اند باید بدانند که نظام هایی قابل اتکاتر و اعتمادتر هستند که دارای پشتیبان کننده مردمی اند.

رئیس دفتر رئیس جمهور در ادامه در پاسخ به پرسش ایسنا در مورد نحوه عملکرد کاندیدای پذیرفته نشده در ایام پس از انتخابات اظهار کرد: خوشبختانه یکی از ویژگی های انتخابات این دوره در آن بود که همه طرف ها در مقابل قانون و اجرای آن همراه بودند. گرچه سلایق و داوری های متفاوتی بود اما در پایان روز همه نسبت به نظارت نهادهای قانونی همراهی کردند.

وی خاطرنشان کرد: بسیار امیدوار هستیم که از این به بعد نیز شرایط به همین گونه باشد.

نهاوندیان با تاکید بر اینکه انتخابات خود یک هدف نیست، بلکه وسیله ای برای اداره بهتر کشور است، تاکید کرد: حاصل انتخابات هر چه باشد تجلی اراده مردم است؛ همه کسانی که در انتخابات مشارکت داشته اند باید حاصل انتخاب مردم را بپذیرند و کمک کنند که مجلس آینده در کنار دولت و قوه مقننه خدمت رسانی بیشتر و بهتری به مردم داشته باشند.

رئیس دفتر رئیس جمهور همچنین در پاسخ به پرسشی در مورد برخی مسائل مطرح شده درباره برادر رئیس جمهور اظهار کرد: همچنانکه در اطلاعیه هایی که در این زمینه منتشرشده آمده است، زمان پاسخگویی به برخی از بداخلاقی ها الان نیست. بعد از انتخابات فرصت کافی برای روشنگری خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارشین

      ایشالا که صادقانه باشه

    • فانی

      اصولگراها که بدلیل دینداری و عرق ملی همیشه به نتایج تمام انتخابات گردن نهاده اند . اصلاح طلبان هستند که میگویند اگر من پیروز نشدم تقلب صورت گرفته و مسجد و حسینه آتش میزنند . پس جناب نهاوندیان به دولتها بگویید . به نتایج گردن نهند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج