adexo3
۳۰۲۶۹۷
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

ثبت نام مستمری بگیران برای اخذ کارت خرید

سازمان تامین اجتماعی از آغاز ثبت نام مستمری بگیران این سازمان برای دریافت کارت اعتباری خرید از امروز خبر داد.

خبرگزاری صدا و سیما: سازمان تامین اجتماعی از آغاز ثبت نام مستمری بگیران این سازمان برای دریافت کارت اعتباری خرید از امروز خبر داد.

رحیم اردلان تعداد مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی را ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر برشمرد و گفت: این افراد در سراسر کشور می توانند با مراجعه به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۲ و یا سامانه رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی refahi.ir درخواست های خود را برای دریافت کارت اعتباری خرید و یا کاراکارت اعلام کنند.

وی افزود: ارسال کد ملی متقاضیان کارت اعتباری خرید درسامانه پیامکی به منزله اعلام درخواست انان است.

اردلان با بیان اینکه اعتبار پیش بینی شده در کارت های خرید بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی چهاربرابر حقوق انان است گفت: اقساط این تسهیلات با سود ۱۲ درصد در مدت یک سال کسر می شود.

وی وظیفه صدور این نوع کارت ها را که به مدت دوهفته طول می کشد برعهده بانک رفاه دانست و افزود: با توجه به فرارسیدن خریدهای شب عید، سازمان تامین اجتماعی تلاش می کند این فرایند را تا ده روز کاهش دهد.

وی با اشاره به اینکه این طرح بصورت ازمایشی در استان های البرز و تهران اجرایی شده است، از صدور کارت خرید برای ۴۰۰ هزار نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران این استان ها طی روزهای اخیر خبر داد و گفت : این کارت ها هم اکنون اماده تحویل است و بزودی دراختیار متقاضیان قرار می گیرد.

اردلان از بازنشستگان و مستمری بگیران تهرانی که متقاضی استفاده از کارت های خرید هستند و تاکنون ثبت نام نکردند ،خواست برای ثبت نام حضوری از ۲۰ اسفند به شعب بانک رفاه مراجعه کنند.

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه هیچ ضمانتی برای صدور کارت های اعتباری خرید دریافت نمی شود گفت: این کارت ها درفروشگاه های زنجیره ای مانند رفاه، شهروند، اتکا و فرهنگیان دارای اعتبار است و بازنشستگان و مستمری بگیران می توانند ارزاق مورد نیاز و سایر محصولات خود را از این فروشگاه ها تهیه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدباقربحرینی

      سلام اینکه کارت کالا فعلا به تامین اجتماعی میرسد خوب است لطف کنند کارت مرابحه که امتیاز بیشتری دارد برای بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی راه اندازی و فعال کنند امروز به دو بانک رفتم برای کارت مرابحه هر کدام به نوعی مرا پیچاندن این طرح از همان اول معلوم بود برای چه کسانی هست اطفا نظرات را نشان دهید با تشکر

    • علی

      اینجانب در ماه مرداد امسال به بانک رفاه شعبه اکباتان مراجعه نمودم و بسیار سریع کاراکارت به نام خود را به مبلغ اعتباری پنج میلیون تومان دریافت نموده و یک دستگاه ماشین ظرفشویی از فروشگاه رفاه به مبلغ دومیلیون هفتصد هزار تومان خریدم و اولین قسط از حقوقم در مهر ماه به مبلغ دویست و چهل و پنج هزار تومان کسر شد. و الباقی مانده کارت را می خواهم در اسفند ماه مایحتاج شب عید را تهیه کنم.سود دوازده ماه تقریبآ حدود یکصد و نود هزار تومان است..
      و تصور می کنم این طرح یکی از کارهای مفید است...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج