۳۰۵۱۱۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ارائه لایحه چند دوازدهم بودجه منتفی شد

نایب رئیس مجلس با اشاره به اظهارات معاونان رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه دولت تا ۲۵ فروردین در صورت عدم وجود قانون بودجه نیز مشکلی برای پرداخت‌ها نداردگفت:امیدواریم تا پایان فروردین به تصویب برسد.

نایب رئیس مجلس با اشاره به اظهارات معاونان رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه دولت تا ۲۵ فروردین در صورت عدم وجود قانون بودجه نیز مشکلی برای پرداخت‌ها نداردگفت:امیدواریم تا پایان فروردین به تصویب برسد.

لید: نایب رئیس مجلس با اشاره به اظهارات معاونان رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه دولت تا ۲۵ فروردین در صورت عدم وجود قانون بودجه نیز مشکلی برای پرداخت‌ها ندارد، گفت: ما و دولت امیدواریم تا پایان فروردین ۹۵ قانون بودجه سال ۹۵ به تصویب برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی احمد توکلی نماینده مردم تهران در تذکری گفت: طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، دولت موظف است لایحه بودجه را در وقت مقرر ارائه کند و در صورت عدم ارائه لایحه بودجه تا تاریخ مقرر شده، لایحه چند دوازدهم را نیز همراه لایحه بودجه ارائه دهد.

وی با بیان اینکه دولت با عدم ارائه لایحه چند دوازدهم قانون‌شکنی کرده است، گفت: زمانی که دولت به قانون اساسی قسم خورده و از قانون‌گرایی سخن می‌گوید، نباید قانون‌شکنی‌های قبلی را تکرار کند.

توکلی تصریح کرد: ارائه طرح چنددوازدهم بودجه از سوی نمایندگان تسلیم شدن در برابر این قانون‌شکنی است.

نماینده مردم تهران با تاکید بر اینکه هیات رئیسه مجلس باید در این خصوص با دولت مذاکره کند، گفت: زمانی که دولت قانون را رعایت نمی‌کند و از ارائه لایحه بودجه چنددوازدهم خودداری می‌کند، نمایندگان نباید به جای دولت طرح ارائه کنند.

در ادامه محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه را برعهده داشت گفت: دولت باید تا پانزدهم آذرماه لایحه بودجه را ارائه می‌داد.

وی گفت: دولت در همان تاریخ اعلام کرد که لایحه بودجه از نظر شکلی و احکام آماده است، اما مسائلی از قبیل برجام، میزان صادرات و قیمت نفت مطرح بود که دولت در این خصوص ملاحظاتی داشت که از نظر ما هم قابل تأمل است.

باهنر با اشاره به اظهارات معاونان دولت مبنی بر اینکه دولت اگر تا ۲۵ و ۲۶ فروردین‌ماه سال آینده قانون بودجه نداشته باشد نیز مشکلی ندارد، گفت: دولت برای پایان فروردین‌ماه نیاز به قانون بودجه دارد و ما و دولت امیدواریم که تا قبل از پایان فروردین ۹۵ قانون بودجه تصویب شود.

وی تصریح کرد: اگر احساس کردیم تا پایان فروردین ۹۵ بودجه به نتیجه نمی‌رسد، دولت را وادار به ارائه لایحه چنددوازدهم بودجه می‌کنیم.

باهنر گفت: اگر دولت لایحه چنددوازدهم هم ندهد، خودمان طرح می‌آوریم و با ارائه طرح موضوع را تمام می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج