اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۰۵۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

محدودیت‌ ترافیکی جاده ها تا پایان عید فطر

تردد انواع موتورسیکلت، تریلر و کامیون به غیر از کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از امروز تا ۳۰ مرداد‌ماه در محور‌های مواصلاتی منتهی به شمال کشور، ممنوع است.

خبرگزاری فارس: تردد انواع موتورسیکلت، تریلر و کامیون به غیر از کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از امروز تا ۳۰ مرداد‌ماه در محور‌های مواصلاتی منتهی به شمال کشور، ممنوع است.

طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، بررسی تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت‌تصویری مرکز و براساس آخرین گزارش سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار برخط، درحال حاضر ترافیک در اغلب محورهای مواصلاتی کشور به صورت عادی و روان است.

* محدودیت‌های ترافیکی روز پنجشنبه ۲۶/۵/۹۱ تا روز دوشنبه ۳۰/۵/۹۱

تردد انواع موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه ۲۶/۵/۹۱ الی ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۰/۵/۹۱ از محورهای کرج ـ چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع تریلر و کامیون ازمسیر کرج ـ چالوس و تردد انواع تریلر از محور هراز کماکان ممنوع است.

در محور هراز تردد همه کامیون‌ها به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ الی ساعت ۲۴ روز چهارشنبه به تاریخ ۲۵/۵/۹۱ و از ساعت ۶ صبح الی ساعت‌ ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته و شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده از محور هراز ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز دوشنبه به تاریخ ۳۰/۵/۹۱ از رودهن (مشا) به سمت آمل ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۴ از آب‌اسک به سمت رودهن (مشا) بصورت یکطرفه است.

در محور زاهدان - زابل و بالعکس تردد انواع تریلی‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ الی ۲۰ روزهای پنجشنبه و جمعه به تاریخ‌های ۲۶ و ۲۷/۵/۹۱ ممنوع است.

در مسیر دماوند تردد انواع تریلرها بجز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح الی ساعت ۲۴ روزهای جمعه این هفته و شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

در مسیر کرج - چالوس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روزهای جمعه و دوشنبه به تاریخ‌های ۲۷ و ۳۰/۵/۹۱ از کرج بسمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ از ۱۵ کیلومتری بالای مرزن آباد(دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

در محور قدیم رشت ـ قزوین تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح الی ساعت ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه به تاریخ‌های ۲۹ و ۳۰/۵/۹۱ از محور رشت ـ قزوین و بالعکس ممنوع است.

در محور قدیم ساوه ـ همدان تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۱ روزهای پنج‌شنبه این هفته و شنبه و یکشنبه هفته آینده و از ساعت ۶ صبح الی ساعت ۲۱ روز دوشنبه به تاریخ ۳۰/۵/۹۱ از ساوه به همدان ( از ساوه تا دوراهی قزوین ـ همدان ) و بالعکس ممنوع است.

هموطنان می‌توانند برای آگاهی بیشتر با مراجعه به پایگاه اینترنتی این مرکز به آدرس www.iran۱۴۱.ir و همچنین تماس با شماره تلفن‌های ۸۸۹۲۶۶۶۸ و ۸۴۴۹۸۶۶۶‎ از آخرین وضعیت راه‌های کشور مطلع شوند.

ضمناً شماره پیامک ۱۰۰۰۱۴۱ جهت معرفی مسیر مناسب بین شهرهای مبدأ و مقصد (با وارد کردن کد تلفن مبدأ، فاصله و کد تلفن مقصد‌) آماده پاسخگویی است‌.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج