adexo3
۳۱۹۰۱۹
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

دستور ویژه برای پیگیری پرونده «ستایش»

سخنگوی پلیس با اشاره به فاجعه تلخ قتل دختر بچه شش ساله افغانستانی از دستور ویژه برای پیگیری هر چه سریعتر این پرونده خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی پلیس با اشاره به فاجعه تلخ قتل دختر بچه شش ساله افغانستانی از دستور ویژه برای پیگیری هر چه سریعتر این پرونده خبر داد.

سردار سعید منتظرالمهدی در گفتگویی با اشاره به فاجعه قتل دختر بچه شش ساله در خیرآباد ورامین با ابراز تاسف از وقوع این جنایت اظهار کرد: این حادثه تلخ به طور قطع قلب هر انسانی را به درد می‌آورد و پلیس فارغ از هرگونه نگاه قومی و ملیتی، بر اساس وظیفه ذاتی، قانونی و اخلاقی خود، رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

سخنگوی ناجا افزود: با توجه به اعتراف متهم دستگیر شده به قتل این دختر بچه شش ساله بررسی‌های تکمیلی در حال انجام بوده و نتایج تحقیقات پزشکی قانونی نیز در شرف نهایی شدن است.

وی با ابراز هم دردی با خانواده این دختر بچه شش ساله گفت: پلیس تا تکمیل بررسی‌های نهایی، رسیدگی به این پرونده را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

سخنگوی ناجا در پایان خاطر نشان کرد: این فاجعه دلخراش قلب تمامی حامیان انسانیت را به درد آورده و نتایج تکمیلی این پرونده پس از اتمام تحقیقات به اطلاع عموم خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمیدرضا

      آقاجون یه خبر که اینقدر بزرگ کردن نداره، ده ها و بلکه صدها جنایت بدتر از این قضایا توسط آن ها توی این مملکت افتاده، حالا یکدونه معکوسش اتفاق افتاده اینهمه داد و بیداد و پیگیری و اینه همه داستان ندارد،‌ حالا میخواهیم با این کار بگوییم که خیلی متمدنانه داریم برخورد می کنیم، دلمان برای غریبه ها میسوزد یا چی؟؟؟ جامعه ای که آموزش صحیح، به جا و به موقع در آن هیچ نقشی نداشته، پدران و مادرانش دارای هزاران مشکلات اخلاقی و رفتاری، مدیرانش کم سواد و بعضاً بیسواد در رأس کارها خلاصه که هیچ مهره در جای خود نیست و کار خود را به درستی انجام نمیدهد، با پنهان کاری و آمار و ارقام دروغی و این رل بازی کردنها مطمئن باشی روزهای بعد شاهد جنایتهایی به مراتب بدتر و وحشتناکتر از این خواهیم بود. جوانی با عقده سرخورده جنسی برای رفع فشار دچار یک خطا شده، برای سرپوشی و پوشاندن خطا دچار یک خطای بزرگتر و به مراتب بدتر شده، به نظر شما سهم اشتباه یک جوان جاهل چه قدر بوده و سهم ما به عنوان جامعه چه قدر ؟؟؟

    • محمدطاها

      اقای حمید رضا تو یکی دیگ حاشیه نیا.اون طفل معصوم چراااا باید قربانی کارای کثیف اون بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج