adexo3
۳۲۷۸۰۱
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

رئیس جدید رسانه‌ ملی کیست؟

از امروز عبدالعلی علی عسکری ریاست سازمان صداوسیما را به عهده می‌گیرد و جایگزین محمد سرافراز می‌شود؛ مردی که دوران مدیریتش فقط ۱۸ ماه طول کشید.

خبرآنلاین: از امروز عبدالعلی علی عسکری ریاست سازمان صدا و سیما را به عهده می‌گیرد و جایگزین محمد سرافراز می‌شود؛ مردی که دوران مدیریتش فقط ۱۸ ماه طول کشید.

زمزمه‌ی این تغییر از اوایل این هفته سر زبان‌ها افتاده بود. عسکری که حالا در قامت رئیس جدید سازمان صداوسیما راهی ساختمان شیشه‌ای جا جم شده است، با این ساختمان و حال و هوای حاکم بر آن بیگانه نیست. او یکی از معاونان عزت‌الله ضرغامی در زمان ریاستش بر این سازمان بود، مدیری که با رفتن ضرغامی و آمدن سرافراز دوران حضورش در رأس بخش فنی سازمان صداوسیما پایان یافت.

او حالا دوباره به این سازمان بازگشته تا عهده‌دار سمتی شود که برخی معتقدند بیش از هر چیز به گردابی شاهت دارد که کمتر کسی می‌توان از دل موج‌های چرخنده‌اش رهایی یابد و به ساحل امن برسد.

علی عسکری که در مقطع لیسانس به سراغ رشته‌ی الکترونیک رفته بود، بعدها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به ترتیب در رشته‌های مدیریت و سیستم و بهره‌وری تحصیل کرد.
او پیش از پیروزی انقلاب اسلامی از جوانان مذهبی بود که علیه رژیم پهلوی مبارزه می‌کردند،‌ همین مبارزات باعث شد تا علی عسکری در سال‌های پایانی حکومت محمدرضا شاه دستگیر شود و به زندان بیفتد. دوران زندان او تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی و آزادی زندانیان به دست مردم ادامه یافت.
او پس از پیروزی انقلاب اسلامی تحصیل را ادامه داد و به فعالیت در بخش‌های مختلف به‌عنوان کارمند و بعد مدیر پرداخت.

او تابه‌حال سمت‌های مختلفی را تجربه کرده است که از بین آن‌ها می‌توان به حضور در بخش صنایع هوا و فضا،مشاور دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعاملی سازمان مراکز ایران‌گردی و جهانگردی، مدیرعاملی بنیاد فرهنگی پژوهشی غرب‌شناسی، معاونت آموزشی سازمان صداوسیما، ریاست دانشکده صداوسیما و معاونت توسعه و فناوری رسانه صداوسیما را نام برد.

انتخاب به‌عنوان مهندس برتر در اتحادیه‌ی رادیو و تلویزیونی آسیا و اقیانوسیه و دریافت جایزه مدیر جهادی ازجمله جوایزی است که او تابه‌حال موفق به کسبشان شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو صدا وسیما هر بدی که رفته ، بدترازاون اومده خدا به خیرکنه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج