adexo3
۳۲۸۰۵۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

۴۱ غرفه در نمایشگاه کتاب تعطیل شد

تا نهمین روز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۴۱ غرفه به دلیل رعایت نکردن مقررات و ضوابط نمایشگاه از حضور در نمایشگاه کتاب تهران در روزهای باقی‌مانده و همچنین شرکت در نمایشگاه کتاب سال آینده محروم شدند.

خبرگزاری ایسنا:‌ تا نهمین روز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۴۱ غرفه به دلیل رعایت نکردن مقررات و ضوابط نمایشگاه از حضور در نمایشگاه کتاب تهران در روزهای باقی‌مانده و همچنین شرکت در نمایشگاه کتاب سال آینده محروم شدند.

همایون امیرزاده رئیس هیات تخلفات ناشران در ۲۹امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا روز نهم نمایشگاه کتاب تهران و بر اساس جلسات این هیات تا به حال ۶۱ رای درباره‌ی تخلفات ناشران صادر شده است.

او گفت: در گزارش این هیات نهایتاً ۴۱ غرفه‌ی ناشران به علت تخلفات و عدم رعایت مقررات و ضوابط نمایشگاه تعطیل شدند و همچنین از حضور در نمایشگاه کتاب سال آینده نیز محروم شدند.

او گفت: بقیه محرومیت‌ها یک یا دو روزه است و برخی از آن ها تنها به اخطار کتبی منجر شده است. از تعداد ۴۱ غرفه‌ی تعطیل شده ۶ مورد آن به خاطر نقد کردن بن‌کارت‌های الکترونیکی بوده است.

وی ادامه داد: این شش غرفه در بخش های مختلف نمایشگاه تهران اقدام به نقد کردن بن‌کارت‌ها کرده‌اند.

او هم‌چنین درباره مصادیق تخلفات گفت: مصادیق این تخلفات که شامل محرومیت ناشران شده است شامل نقد کردن بن‌کارت الکترونیک، عرضه‌ی کتاب‌های غیر به صورت گسترده، فروش کتاب‌های سایر ناشران و واگذاری غرفه، فروش کالای غیر از کتاب در غرفه‌ها مثل اسباب‌بازی، نرم‌افزار، CD، ارائه و فروش کتاب‌های افست و بدون مجوز بوده است.

هم‌چنین چند غرفه نیز به خاطر عدم رعایت حجاب و شئونات اسلامی توسط غرفه‌داران اخطار کتبی دریافت کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کلی از انتشاراتی ها قبلا ممنوع الورود شده اند. کلی کتاب توقیف شده. کلی غرفه تعطیل شده. .....اسمش هم نمایشگاه بین المللی !!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج